מיתוג אירועים – להפוך אירוע למשמעותי

מיתוג אירועים – להפוך אירוע למשמעותי

כשאנחנו עורכים אירוע, בין אם זה אירוע עסקי או אירוע אישי או פרטי כמו חתונה למשל, יש לנו כמה מטרות, כשהבולטות ביניהן, שיבואו כמה שיותר מוזמנים, וכן שהם ייהנו מהאירוע.

לשם כך, אנחנו צריכים למשוך אותם אל האירוע, לגרום להם בו עניין ורצון להשתתף, וכן אנחנו נרצה שהם יזכרו את האירוע לטובה. לכן יש חשיבות גדולה לדרך בה אנחנו מציגים בפניהם את האירוע, יש חשיבות למה שאנחנו מציעים להם, וכמובן לאופן בו אנחנו עורכים את האירוע.

לשם כך בדיוק נוצרה הקטגוריה של מיתוג אירועים. הרעיון הוא מאוד פשוט לייצר, כלים בעזרתם אנחנו יכולים לשווק את האירוע ואת הקונספט שלו בצורה ייחודית ומרשימה, שונה מכל האירועים האחרים. באופן כזה, המוזמנים ירגישו שמדובר באירוע אחר, אשר משתלב להם להיות חלק ממנו, ולהתארח בו.

על פניו, היינו יכולים לחשוב שמיתוג לאירוע, יתבצע רק באירועים גדולים, עסקיים וכדומה, אך זה לא מדויק. כי גם באירועים כמו חתונות אנחנו רוצים שהקהל ירגיש שמדובר באירוע שונה וייחודי, אנחנו רוצים שהם יזכרו אותו לטובה, אנחנו רוצים שהם יזכרו אותו בצורה שונה מכל האירועים שהם היו בו. זוגות רבים רוכבים על הטרנד של מיתוג אישי לחתונה שלהם, בין אם זה דרך הדפסות על מוצרים שונים, דרך סרטונים, הזמנות מיוחדות ועוד. כך הם יוצרים ייחוד ובאזז לקראת האירוע שלהם.

חשוב לומר, הרעיון של מיתוג אירועים הוא לא רק לשווק את האירוע, אלא גם לייצר לו שונות, קונספט מיוחד. ברגע שבוחרים דרך למיתוג, בין אם זה באירוע עסקי ובין אם זה באירוע רגיל, אז אנחנו למעשה מאפשרים לעצמנו לייצר לו תמונה ייחודית ושונה. הרי ברור מאליו שזו הדרך בה אנחנו נציג את האירוע וכך אנחנו גם נשאף לערוך אותו. זה מאפשר לנו לבחור קונספט על פיו אנחנו רוצים לעבוד.

מיתוג אירועים – כיצד זה מתבצע בפועל

מיתוג לאירוע מתבצע כאמור דרך כלים שונים, החל מהשלב בו אנחנו יוצרים עבורו קונספט, דרך השלב בו אנחנו משתמשים באופציות של הדפסות על מוצרים, כמו הדפסת חולצות וכובעים, על מנת להפוך את התוכנית למציאות. אנחנו נשתמש בכלים מתאימים על מנת לייצר לו נראות בשטח, כך יהיה קל להבין מהו הקונספט שלו, כך נוכל למשוך אליו אורחים, ולייצר משיכה כלפיו.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך היא, באירועים עסקיים גדולים שחברות או כלי תקשורת עורכים, במקרה כזה, כל אחד מהם ירצה להפוך את האירוע שלו לאירוע הכי מדובר באותה שנה או לפחות באותו חודש. לשם כך, הם ישתמשו בכלים ואמצעים שונים למיתוג, הם ידאגו לשווק אותו ככזה באמצעות הפקות דפוס דיגיטלי בטכנולוגיות מתקדמות ביותר בשוק, ובצורה כזו, גם המוזמנים וגם כל מי ששמע על האירוע והתעניין בו, ירגיש שמדובר באירוע הכי גדול שהיה. כך הם ימתגו אותו, ועל פי זה הם ייצרו קונספט שיענה על כך.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם