מיתוג אירועים

מיתוג אירועים עסקיים, אירועי חברה והשקות.

תוג אירועים, הפקות מוצרי דפוס ומיתוג לאירועים עסקיים | בית הפקות דפוס - מאי פרודקשן

אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום של שיווק, פרסום וקידום עסקים, הוא העניין של מיתוג.
מדובר בענף אשר במהלך השנים תפס יותר ויותר תאוצה וכיום יש אנשים שמתמחים באופן ספציפי בכך.

הרעיון של מיתוג הוא, לקחת עסק או מוצר מסוים, ולהעניק לו פנים אחרות, רעננות, רלוונטיות, איכותיות ומותאמות יותר לצרכי הלקוח בעת הזאת. לפעמים המיתוג מתבצע בקרב חברות ותיקות שזקוקות לריענון ולהתאים המיתוג מתבצע בקרב חברות שנמצאות במשבר תדמיתי ויש צורך לגרום לציבור להרגיש, שהן יצאו לדרך חדשה לגמרי. המיתוג גם יכול להתבצע במקרים אחרים, בין אם זה בשביל להגיע לפלח שוק חדש, לייצר קהל לקוחות מגוון יותר או באופן כללי להתאים את החברה לשוק בו היא פועלת.

אחד הכלים בהם משתמשים לצורך מיתוג, הוא עריכת אירועים עסקיים. במקרה כזה, מזמינים לקוחות, ספקים, יחצ"נים, כלי תקשורת ועוד, מתוך כוונה להציג את פני החברה ואת המוצרים שלה. כך ניתן למתג את החברה באופן רציני, איכותי, ייחודי, שונה מכל מה שקיים בשוק.

בתוך הענף של מיתוג אירועים ובפרט אירועים עסקיים, אנחנו יכולים למצוא ערך רב לכל הנושא של הדפסות על מוצרים. למעשה אחד הכלים העיקריים בהם משמשים באירועים עסקיים, השקות וכנסים, אלה מוצרי קד"מ, קידום מכירות. אלה משמשים את העסק גם בשביל לפנות לקהל שמגיע לאירוע, לשווק ולמתג לו את החברה בצורה מסוימת. אך אותם מוצרי קד"מ מוצעים לכל מי שמגיע למקום, גם בתור כלי אמיתי לצורך קידום העסק או קידום מכירות של מוצר.

נניח ויש לנו חברה למכירת מוצרים לבית, אנחנו רוצים לקדם את המכירות שלו, אנחנו רוצים למתג את העסק שלנו כרלוונטי עבור קהל מסוים דרך המוצר ובכלל דרך השירותים שאנחנו מעניקים. אז אנחנו נערוך אירוע עסקי ונמתג אותו כפי שאנחנו רוצים במטרה להשיג את המטרה שלנו. בין היתר, אנחנו נשתמש באותם מוצרי קד"מ לשם כך. אנחנו נעניק ללקוחות שלנו את אותם מוצרים וזה ללא ספק יעזור לנו בתהליך המיתוג והקידום.

מה אנחנו צריכים לדעת על מיתוג אירועים?

ההנחה שלנו צריכה להיות שהקהל הוא חכם. הוא לא יבוא לאירוע שכל כולו קידום מכירות ללא תוכן. אנחנו יכולים להיעזר ולהשתמש במוצרי קד"מ, להדפיס על גבי מוצרים שונים את הלוגו והסלוגן של החברה, להציע ללקוחות שלנו מוצרי טקסטיל מודפסים. אך אנחנו חייבים להעניק תוכן אמיתי למה שאנחנו עושים. אחרת הקהל יבין שכל המטרה שלנו היא למכור, וייתכן מאוד שהוא יחשוד, שאין לנו שום דבר לתת לו מעבר לכך.

מה שבטוח הוא, שכל המוצרים אותם בהם אנחנו מבקשים להשתמש לצורך קידום מכירות, חייבים להיות באיכות הכי גבוהה שיש. לכן אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור לכם להציע ללקוחות שלנו את מוצרי קידום מכירות באיכות הטובה ביותר שיש.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם