הדפסות על מוצרים

הדפסה ומיתוג על מוצרים

הדפסות על מוצרים | מאי פרודקשן - הפקות דפוסאחד הכלים האופטימאליים לקידום מכירות, קידום עסקים, שיווק ופרסום הוא דרך הדפסה על מוצרים. אנחנו יכולים שלא מעט עסקים ובעלי מקצוע בתחומים רבים, בין אם מדובר במקצועות ההייטק ובין אם מדובר במקצועות שמוגדרים בשפה המקצועית "לואוטק" משתמשים בשיטה זו. זה נכון הן עבור חברות גדולות והן עבור חברות קטנות.

היתרון של הדפסות על מוצרים הוא, בצורה כזו אנחנו יכולים לשווק כל מוצר, בכל מקום, בכל זמן. אנחנו לא חייבים אך ורק לבצע את ההדפסות על גבי מוצרים ספציפיים שמוגדרים מוצרים לקידום מכירות, אלא אנחנו יכולים לעשות את זה על כל מוצר ויחד עם זאת, אנחנו יכולים לקחת מוצרים שאינם קשורים ישירות לאלה שהחברה מתעסקת בייצורם ושיווקם, להדפיס עליהם את שם החברה, לוגו, סלוגן ופרטי התקשרות, ובצורה כזו אנחנו יכולים לקדם את העסק בפני קהלים שונים, בין אם זה לקוחות קיימים, לקוחות חדשים, ספקים, ועוד.

לצורך הדפסות על המוצרים, אנחנו צריכים מספר דברים:

ראשית, אנחנו צריכים חברה שמתמחה בשיווק ופרסום, על מנת שזו תדע לבנות תוכנית ברורה ומפורטת, כיצד לבצע את התהליך, כיצד לשווק את העסק ולמתג אותו בעזרת תהליך שכזה, כיצד והיכן להציע את המוצרים, מה להדפיס ועל מה.

שנית, אנחנו צריכים חברה שמתמחה בכל התהליך של ההדפסה עצמה. זה אומר חברה שמתמחה בהפקות דפוס בכמויות עצומות, באופן מקצועי, וכמובן חברה שיש לה מדפסות ומערכות שמאפשרות לבצע הדפסה על מוצרים שונים (קרי על מגוון רחב של חומרים), ואנשי מקצוע שמתמחים בתחום, בין אם זה מעצבים, גרפיקאים, וכדומה.

שלישית, לצורך המשך התהליך, אחרי ההדפסה, חשוב שיהיה מי שידע היכן להציע את המוצרים ולמי להציע אותם. זה החלק אחרון בשרשרת, כאשר את התוצאות שלו, יהיה אפשר לראות לא פעם במספרים של המכירות, בין אם זה של מוצר מסוים ובין אם זה באופן כללי.

מה חשוב לדעת לגבי הדפסת מוצרים

כשעסק ניגש לבצע תהליך כזה, הוא צריך לקחת בחשבון שמדובר בתוכנית שלמה ומפורטת שעליו להכין ולעמוד מאחוריה. אין היגיון להדפיס אך ורק על מוצר אחד, כמו שאין היגיון להדפיס על מגוון רחב של מוצרים שחלקם יישארו במחסנים. צריך לבחון על אילו מוצרים נכון להדפיס, הן על פי אופי החברה, סוג הלקוחות שלה, וכמובן על פי התקציב שעומד לרשות החברה.

כאן חשוב להדגיש, אפשר להתפשר על כמות המוצרים, אפשר להתפשר גם על סוג המוצרים, אסור בשום פנים ואופן להתפשר על איכות ההדפסה, בסופו של דבר, זה הדבר החשוב.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולקבל מאיתנו את כל המידע על הדפסות שונות על מוצרים לעסקים בתחומים שונים. ברשותנו כל הציוד הנדרש לכך וכן צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותכם ולבצע ביחד אתכם את התהליך.

 

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם