עיצוב מארז מתנה בסגנון ייחודי

עיצוב מארז מתנה בסגנון ייחודיכל מתנה, מתחילה באריזה, היות והמראה הראשון שימשוך לנו את העין לבטח יהיו  הגוונים, העיצוב המושקע ואז כמובן תגיע הסקרנות לגבי המתנה עצמה. ישנם אנשים שכאשר הם מקבלים מתנות שהאריזה שלהם מעוצבת, הם פותחים לאט ובזהירות את המתנה, על מנת לא לפגום באריזה היפה והמושלמת. למשל, אם הייתם מעוניינים לקבל מתנה, שאלו את עצמכם איך הייתם מוכנים לקבל אותה. היום כל נושא העיצוב והגימיקים הקטנים, אשר יכולים בהחלט להיות משמעותיים עבור רבים מאתנו, משחקים תפקיד חשוב. אם גם אתם בעלי עסק שעוסק בשיווק מתנות לכל אחד ואחת, או שאתם חברה המעוניינת לרכוש מארזי מתנות לחג, עבור העובדים שלכם, ישנם בתי דפוס אשר מכינים מארזים מרהיבים של מתנות מיוחדות שעשויות להתאים לעובדים ולכל מטרה אחרת.

מארזי מתנה – השקעה קטנה ואפקט ענק

חנויות לממכר מתנות, יודעות כי עיצובי מארז, הם השקעה קטנה שהאפקט של השקעה זו הינו ענק. גם הפקות דפוס דיגיטליות על המארזים השונים, גורמים למתנות להיראות יוקרתיות ומרשימות יותר. יש להתאים את האריזות לסוג המתנות ובתי הדפוס המתמחים בנושא זה, יכולים להציע לכם קטלוג מרשים של אריזות מתנה שלבטח תאהבו. הדפוס הדיגיטלי, הינו המענה הטוב ביותר עבור אריזות מתנה, כך שזו הסיבה להתעניין בבית דפוס שמייצר שנים אריזות מעוצבות למתנה, נייר עטיפה מיוחד ואת האביזרים השונים שרק יוסיפו למתנה להיראות מיוחדת ומרשימה.

 

אז מהן למעשה אריזות מעוצבות מי והיכן מייצרים אותן?

אריזות מעוצבות, הן כאלה שנעשות בהתאם לצרכי הצרכנים. אריזות אלה, מאופיינות בגימור מעודן ולרוב, בתי דפוס איכותיים, מייצרים ומעצבים אריזות אלה באמצעות שיטות דפוס חדישות, מה שגורם לאריזות אלה, להיות ממש חגיגה לעיניים. ישנם בתי דפוס, אשר מייצרים גם קופסאות מיוחדות לאריזות שאף הן מעוצבות באופן מיוחד ומושך. חברות רבות, מזמינות לעובדים ולבעלי עסקים שהם נמצאים עמם במגע, במיוחד בתקופת החגים מארזי מתנה מעוצבים הכוללים בקבוק יין איכותי, פרלינים ומוצרים שונים הקשורים לסוג החג. ניתן למצוא אריזות מודפסות באיכויות גבוהות, כך שהצבעים האיכותיים שאינם דוהים והקרטון עצמו, הינו חזק ואיכותי.

שימושים שונית באריזות המיועדות לכל סוגי המתנות

ניתן למצוא בבית הדפוס שמייצר אריזות מיוחדות למתנה או מארזים בכל מיני סוגים וגדלים, קרטון המצופה בלמינציה. האריזות נוחות לפתיחה וסגירה, אינן תופסות מקום וניתנות בהחלט לשימוש רב פעמי או שניתן למצוא להן שימושים נוספים בבית או במשרד. ישנו בית דפוס המתמחה באריזות עם מתנה מיוחדות. תוכלו להתרשם מהמידע ומההצעות השונות באתר של חברת מאי פרודקשין, העוסקת שנים במארזי מתנות. כאשר קיימים הרבה בתי עסק המזמינים מארזי  מתנות מרהיבות במחירים השווים לכל כיס.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם