מיתוג חברה במטרה ליצור רושם ולהשפיע על הלקוחות

מיתוג חברה, מיתוג נייר משרדית למשרד עורכי דין | מאי פרודקשן - הפקות דפוס דיגיטלי

העולם כיום מוצף בפרסומות ובמסרים שיווקיים, עסקים רבים מתמודדים עם תחרות גבוהה, וכדי לשרוד במציאות הקשה כל עסק חייב לדאוג למיתוג מקצועי ומנצח. מיתוג חברה על ידי אנשי מקצוע מיומנים מבטיח נראות גבוהה, חשיפה רחבה יותר, רושם חיובי והשפעה ישירה על הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. למיתוג העסק ישנה חשיבות עליונה מאחר וזו הדרך בה הלקוחות תופסים ומתייחסים לעסק. לכן, באמצעות מיתוג נכון משפרים את חוויית הלקוח, זוכים לבידול ממתחרים ומייצבים את העסק כמותג מוכר ופופולרי.

.

יצירת נכס דיגיטלי עבור הלקוח

חשוב לדעת כי מותג הוא הרבה מעבר לעיצוב לוגו ובחירת גוונים, יש לגבש אסטרטגיה לבניית שפת מיתוג נכונה המותאמת למאפייני העסק, חזון החברה ומטרותיה. כדי ליצור שפה מיתוגית ברורה ונכונה יש לאפיין את קהל היעד אליו מעוניינים לפנות, ללמוד את המתחרים, לאפיין את העסק ויתרונותיו, וחשוב להגדיר מטרות שיווקיות ועסקיות.

לאחר פגישת הכרות עם הלקוח, צוות של חברת המיתוג יגבש אסטרטגיה שיווקית ויתחיל בתהליך המיתוג. זהו תהליך ממושך המתחיל בבחירת השפה הנכונה והמתאימה ביותר לעסק, כולל בחירת צבעים למותג, פונט מתאים, סלוגן וכמובן עיצוב לוגו. העיצוב מבוסס על מאפייני המותג וקהל היעד, כך ניתן להעביר מסרים שיווקיים ברורים ונכונים ולהשפיע ישירות על הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.

בין השאר תהליך המיתוג כולל מוצרי דפוס כמו כרטיסי ביקור מעוצבים, ניירות ומעטפות עם לוגו ופרטי החברה, מוצרי קידום מכירות ממותגים ומוצרי דפוס נוספים. המיתוג מבוסס כיום גם על פעולות באינטרנט כדי ליצור רושם על הלקוחות, להשפיע עליהם ולהעביר מסרים ברורים ומדויקים.

כיצד המיתוג משפיע על הלקוחות?

ראוי לציין כי לקוחות מוכנים לשלם יותר כסף עבור מוצרים או שירותים ממותג מוכר לעומת התקציב שהם מוכנים להשקיע ברכישת מוצר או שירות מסוים מעסק שאינו מוכר כמותג. מיתוג נכון ומקצועי של החברה משפיע ישירות על הלקוחות ומבטיח את היתרונות הבאים:

  • לקוחות מעריכים את המותג ויעדיפו לרכוש מוצרים ממותגים.
  • לקוחות רבים נשארים נאמנים למותג המוכר והחביב עליהם.
  • מיתוג נכון מגבש את עובדי ומנהלי החברה ומניע אותם לספק שירות טוב יותר ללקוחות.
  • באמצעות מיתוג נכון יוצרים בידול מהמתחרים, ולקוחות יעדיפו לרכוש את מוצרי החברה.
  • באמצעות המיתוג יוצרים נכס דיגיטלי משמעותי.
  • הלקוחות קשורים רגשית למותג ונשארים נאמנים לו לאורך זמן.

פרסום ושיווק באינטרנט כחלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג 

כל עסק חייב לפעול באינטרנט כדי להגיע לקהלי יעד חדשים ועל מנת ליצור מותג מוכר ומנצח. כיום, עסקים חייבים לפרסם את עצמם ברשתות החברתיות, בגוגל ובאתרים מובילים, לכן חשוב ליצור שפה מיתוגית ולחשוף אותה ברשת.

באמצעות שיווק באינטרנט על ידי חברה לשיווק דיגיטלי מוכוון תוצאות ניתן ליצור רשום רב על הלקוחות ולהניע אותם לפעולה מסוימת. חבילת המיתוג באינטרנט כוללת לרוב פרסום ממומן בגוגל וברשתות חברתיות, קידום אתרים אורגני, בניית אתר או שדרוג האתר הקיים, הפצת תכנים ופעולות נוספות, כל אלו ועוד במטרה לייצר נכס דיגיטלי משמעותי וכדי ליצור מותג מוכר ובידול מהמתחרים.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם