מיתוג אישי לחתונה

מיתוג אישי לחתונה שתיזכר לעד!

מיתוג אישי, מיתוג חתונה, מיתוג אישי לחתונה | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוסאין זה סוד, שאירועים פרטיים ובפרט חתונות, הפכו זה מכבר להפקות ענק. אנשים מוכנים להשקיע לא מעט כסף על מנת לערוך אירוע ברמה מאוד גבוהה, אירוע שאף אורח לא ישכח. כל הזמן אנחנו יכולים לראות כיצד נכנסים עוד ועוד פונקציות אל תוך האירוע ומשתלבים בו בצורות שונות. אנחנו כבר מזמן עברנו את השלב של טקס, אוכל וריקודים, אנחנו גם עברנו את השלב שכל ההשקעה בחתונה, נניח, באה לידי ביטוי בשמלה ובטבעת. היום זה הרבה יותר מזה.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות בכך, שלא מעט זוגות בוחרים לבצע מיתוג אישי לחתונה. על פניו זה נשמע לא שייך, הרי מיתוג מקושר לעולם הפרסום והשיווק, הוא מקושר לעסקים, ארגונים, בעלי מקצוע. גם כשמדברים על מיתוג אישי, הכוונה לאנשים שעובדים במקצועות מסוימים ומעניקים שירות לקהלים מסוימים.

זה לא מדויק. מיתוג אישי לחתונה הפך להיות שם דבר בתחום, ולא מעט זוגות בוחרים להשתמש בו, כחלק בלתי נפרד מהכנות לאירוע וכמובן שהוא בא לידי ביטוי באירוע עצמו. אנחנו עורכים בעצמנו אינספור הזמנות של מיתוג אישי לחתונות מסוגים שונים, בין אם מדובר בחתונות גדולות או קטנות. זוגות רבים פונים אלינו במטרה שנעזור להם בכך.

מה כולל מיתוג אישי לחתונה

לפני מספר שנים, החל טרנד בקרב חתנים והוא להדפיס על חולצה לבנה כיתוב מסוים שמופנה אל הכלה או תמונה שלה. בדרך כלל הם השתמשו בחולצה רגע אחרי שהטקס נגמר והחלו הריקודים, אז הם השתחררו מהחליפה ויכלו ללבוש חולצה קצרה ולרקוד בצורה חופשית.

עם הזמן הטרנד הזה התרחב, וכך נוצר למעשה הטרנד של מיתוג חתונה. לא רק חולצה מודפסת שהחתן לובש בזמן החתונה אלא חולצות לכל האורחים, כובעים, צעיפים, ואפילו מתנות לאורחים, הזמנות והמעטפות, הזמנות לחתונה ועוד.

צריך לומר בחלק מהמקרים, המקום בו הזוג ירצה לערוך את האירוע, יציע בעצמו סוג מסוים של הזמנות ומעטפות, מתוך כוונה למתג את עצמו. אך זוגות יכולים גם לפנות אלינו ואנחנו נדאג לספק להם הפקות דפוס של הזמנות ומעטפות בעיצוב שמתאים להם, כמו שהם בוחרים לעצב, כמו שהם אוהבים, וכן כמובן כל פריט אחר שירצו להשתמש לצורך מיתוג אישי לחתונה.

כיצד אנחנו עושים את זה

לרשותנו כל הכלים הכי מקצועיים והכי מתקדמים שיש היום בשוק, על מנת להעניק ללקוחות שלנו מגוון אפשרויות מתקדמות, מהם יוכלו ליהנות במיתוג אישי לחתונה – ברמה גבוהה.

אפיון והפקת הקונספט, זהה לתהליך של מיתוג אירועים עסקי; אנחנו נישב עם בני הזוג, נציג בפניהם את מה שאנחנו יכולים לספק להם, הזוג יחליט כיצד הוא רוצה לעצב את הדברים השונים, באילו אמצעים הוא רוצה להשתמש ואיזו כמות הוא רוצה להדפיס.

הצוות שלנו ידאג שכל החומרים יהיו מוכנים מספיק זמן לפני החתונה, כך אם יהיה צורך לחלק אותם לפני, הזוג יוכל לבצע זאת בצורה נוחה ובלי לחץ.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם