כך תציג מוצרי דפוס ברמה הגבוהה ביותר

חיתוך נייר צורני - הפקות דפוס ברמה גבוהה | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוס דיגיטליכשאנחנו מציעים ללקוחות שלנו מוצרי דפוס מסוגים שונים, יש חשיבות לאופי ההדפסה, סוג הפונטים, הטקסטים בהם אנחנו משתמשים, וכן איורים או כל דבר אחר שאנחנו יכולים להדפיס עליהם.

אך אם אנחנו רוצים להשתמש באופציה של הדפסות מיוחדות לצרכים מסוימים, בין אם מדובר בצרכים שיווקיים או צרכים אחרים, אזי שעלינו גם להציע להם אפשרויות שמגולמות בחיתוך נייר צורני. כלומר, לא מספיק שאנחנו נשתמש בהדפסות בסגנון מסוים, הרי שאנחנו צריכים גם להשתמש בסגנונות חיתוך שונים של הנייר, על מנת שמוצר הדפוס יהיה הרבה יותר איכותי ומרשים.

הרעיון של חיתוך נייר צורני הוא, לא להשתמש בהדפסה על נייר בצורה רגילה, בין אם זה A4, כרטיסי ביקור או כל דבר אחר. הכוונה היא שהחיתוך יתבצע על פי צורות מיוחדות שיתאימו למסר שהלקוח רוצה להעביר, לאופן הדברים אותם רוצים להציג בפני גורמים שונים. כמובן שהכל מתבצע על ידי מעצבים שמכירים היטב את התחום ויודעים כיצד להשתמש באמצעים השונים, בצורה פרקטית.

חשוב להדגיש, חיתוך נייר צורני הוא חלק בלתי נפרד מעבודה של כל בית דפוס מקצועי היום. מדובר על תהליך לא מורכב באופן יחסי, אך בהחלט תהליך חשוב שכן בלעדיו אי אפשר לבצע את העבודה ולהציע ללקוחות שלו אופציות שונות לשימוש במוצרי דפוס מגוונים.

לפני שנסביר כיצד זה בא לידי ביטוי, צריך להדגיש נקודה משמעותית נוספת והיא, כשאנחנו מדברים על הדפסות מיוחדות או כל הדפסה באופן כללי, אז מן הסתם, התכנון והעיצוב שלה, מתבצע בהתאם לסוג הנייר ואופי החיתוך. כלומר, אנחנו לא יכולים לעצב את ההדפסה מבלי לקחת בחשבון, כיצד הנייר ייחתך ובאיזו צורה.

איך חיתוך נייר צורני בא לידי ביטוי במוצרי דפוס

ניקח למשל פליירים, אחד ממוצרי הדפוס הפופולאריים ביותר. כפי שאנחנו יכולים לראות כבר במבט ראשון, לא מדובר במוצר דפוס רגיל. במקרים רבים, בחלק העליון שלו אנחנו נמצא חיתוך מיוחד שמאפשר ללקוח לשים את הפלייר בידית הדלת. לכן מעל הפלייר המלבני או המרובע, אנחנו נמצא כמין עיגול מיוחד. זה חיתוך צורני.

חיתוכים כאלה אנחנו יכולים למצוא במגוון רחב של מוצרי נייר והפקות דפוס רבים. זה יכול להיות במסגרת כרטיסי ביקור, כרטיסי ברכה, קטלוגים, הדפסות עבור מוצרי מכירות, אפילו הדפסות שקשורות למוצרי מיתוג לאירועים ועוד.

ניתן לבצע את החיתוך על פני כל נייר בכל גודל, כאשר הרעיון הוא שהחיתוך ישרת את מוצרי ההדפסה. לכן גם כשאנחנו מבצעים את ההדפסה, אזי שעלינו לבחון היטב כיצד זה משתלב על גבי המוצר אחרי החיתוך שלו. כך הוא לא ייהרס ולא יגרע ממנו.

לסיכום, חיתוך נייר צורני הוא ללא ספק אמצעי חשוב ואפקטיבי לשימוש בכל מוצרי דפוס שאנחנו מבקשים להשתמש בהם.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם