מהי קפסולציה ואיך זה יכול לשרת אותנו?

מהי קפסולציה? - מאי פרודקשןכשאנחנו מציגים בפני גורם מסוים, לקוח, ספק או כל גורם אחר, כרטיס ביקור שלנו, אנחנו למעשה משווקים את עצמנו באמצעות כרטיס זה. על פניו, מדובר בכרטיס פשוט שכולל פרטי התקשרות, אך למעשה, הכרטיס כשלעצמו, הוא כלי מאוד לחשוב לשיווק ופרסום, הוא כלי שיכול לעזור לנו במיתוג שלנו.

זו הסיבה שאנחנו נשקיע לא מעט משאבים, הן מבחינת עיצוב הכרטיס, תכנון כיצד לציין את הפרטים השונים על גבי הכרטיס ומה בדיוק לציין, הצבעים בהם נשתמש, הפונט ועוד. בין היתר, אנחנו גם נשקיע לא מעט משאבים בכל מה שקשור לקפסולציה של הכרטיס.

קפסולציה הוא מונח מוכר מאוד מתחום הדפוס, שכן הוא מתייחס ליצירת כרטיסי ביקור מיוחדים אשר מעוצבים בצורות שונות ואיכותיות. במובנים מסוימים הוא התחליף לתהליך אחר שאנחנו יכולים ונוהגים להשתמש בו בעת הדפסת כרטיסי ביקור, הכוונה לתהליך למינציה כמובן.

לפני שנסביר מה זה בדיוק קפסולציה וכיצד זה יכול לעזור לנו, חשוב להדגיש כאן, שנהוג להשתמש בתהליך זה בעת הדפסת כרטיסי ביקור, מאחר והמאפיינים שלו מתאימים לשם כך. אך כפי שנוכל לראות מיד, לא רק עבור מוצר דפוס כזה אנחנו נשתמש בתהליך זה אלא גם עבור מוצרים אחרים. בין אם מדובר במוצרי דפוס לצרכי שיווק ופרסום ובין אם מדובר במוצרי דפוס שמיועדים לשימוש אישי.

מה המשמעות של תהליך הקפסולציה

קפסולציה זה תהליך אנחנו מצפים את מוצר הדפוס בשכבת פלסטיק דקה וקשיחה. הציפוי יכול להתבצע בצורות שונות, בין אם זה בצורה מבריקה ובין אם בשיטת מט.

אנחנו יכולים למצוא לא מעט כרטיסי ביקור אשר מצופים בציפוי שכזה, אך גם מוצרי דפוס אחרים, למשל, תעודות (תעודת זהות), תפריטים וכן מוצרים אחרים שאנחנו רוצים לשמור עליהם. היתרון של ציפוי כזה הוא, שמדובר על חומר קשיח ששומר על מוצר הדפוס ומונע ממנו להיהרס, בין אם זה מפני מים או כל חומר אחר.

השוני והדמיון בין קפסולציה ללמינציה

ההבדל העיקרי בין השניים הוא, שלמינציה מאפשרת לנו לצפות את מוצר הדפוס, כולל כרטיסי ביקור מצד אחד או משני הצדדים, וכן זה מאפשר לנו לבצע חיתוך בצורות שונות מבלי לגרום נזק בשוליים זאת לעומת קפסולציה שאיננה ניתנת לגזירה מאחר והחומר נדבק לעצמו ולא בהכרח לנייר.

מה שדומה בין השניים הוא, שבשני המקרים, זה מאפשר לנו ליהנות מראה יוקרתי וייחודי, בשני המקרים זה שומר על הנייר, וכאמור, מאפשר לנו להציג ללקוחות שלנו מוצר איכותי מאוד.

לפני סיום חשוב להבהיר, מדובר על שני סגנונות עבודה מאוד מקובלים בבתי דפוס, למעשה זה חלק בלתי נפרד מעבודה של כל בית דפוס, בין אם הוא מציע שירותים לעסקים או לגורמים פרטיים. וכאמור, מדובר על שירות מאוד חשוב שיכול לעזור לשמור על מוצרי הדפוס שלנו לאורך זמן.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם