גם את החתונה שלך אנחנו יכולים למתג

מיתוג לחתונות - מאי פרודקשןעם השנים, חתונות הפכו להיות אירוע מאוד גדול ומרשים, אירוע שמשלבים בו אינספור דברים, אשר אינם בהכרח קשורים למהות החוויה והטקס אשר נערך בו. מעצם העובדה שמדובר באירוע חד פעמי, אירוע גדול, אשר רוצים להפוך אותו גם לבלתי נשכח, הרי שכל זוג בוחר דרכים שונות ומגוונות, כיצד לשלב בו מאפיינים שונים וייחודים, אשר יהפכו אותו לכזה.

אחת הדוגמאות הטובות לכך, הוא כל הרעיון של מיתוג לחתונה. על פניו זה נשמע מוזר, הרי המונח מיתוג שייך לעולם אחר לגמרי, לעולם השיווק והפרסום, לעולם בו מתנהלות חברות ועסקים בתחומים שונים ולא אירועים אישיים, פרטיים, אירועים בדמות חתונות, שהם ללא ספק האירוע הגדול ביותר שאנחנו יכולים לערוך בחיינו.

אך האמת היא, שמיתוג חתונות הוא תחום מאוד נרחב ומאוד פופולארי. לא רק שהרבה זוגות בוחרים להשתמש באופציות השונות אשר טמונות בו, אלא שגם יש לא מעט בתי דפוס אשר מציעים לאותם זוגות אפשרויות שונות של מיתוג אישי לחתונה.

וזה כל הרעיון בסופו של דבר במיתוג אישי. לוקחים אירוע שהוא פרטי, אישי, וממתגים אותו גם בצורה כזו.

מדוע אנחנו צריכים לעשות את זה? ובכן, בשביל לייצר שונות, לייצר ייחודיות. במקום שהאירוע שלנו יהיה דומה לאירועים אחרים, אנחנו יכולים פשוט להפוך אותו למשהו מיוחד ויוצא דופן. אנחנו נזכור אותו ככזה וכן האורחים שלנו יזכרו אותו ככזה.

לפני שנסביר כיצד עורכים מיתוג לחתונה, צריך לומר, שזה חייב להיות חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנה לאירוע, אנחנו חייבים לתכנן את זה בצורה נכונה וכמובן לקחת את זה בחשבון בתקציב האירוע.

כיצד ממתגים חתונה בצורה אישית

אחת הדוגמאות הטובות ביותר למיתוג אישי של חתונה היא באמצעות הדפסה על חולצות או הדפסה על מרכיבים אחרים. אנחנו פשוט יכולים להציג חולצות עם השמות שלנו ותאריך האירוע, אנחנו יכולים להציע אותן לאורחים וכן אנחנו יכולים להשתמש בהן בעצמנו.

דוגמאות אחרות למיתוג אישי של חתונה, הן הדפסות ייחודיות של הזמנות לאירוע, הדפסות ייחודיו של תפריט אירוע, ולמעשה אנחנו יכולים כל דבר שקשור לאירוע להדפיס בצורה אישית וייחודית, כאשר שמנו יופיע בכל אחת מן ההדפסות אשר אנחנו מציגים באירוע.

מיתוג אישי לחתונה, יכול כמובן גם לכלול אלמנטים ייחודים נוספים ולא רק את השם שלנו או את תאריך האירוע. הוא יכלול לגלול גם ברכה מסוימת או כל דבר אחרת שאנחנו כותבים בעצמנו ומבקשים להוסיף לכל אחד ממוצרי הדפוס שאנחנו מציגים במהלך האירוע.

לסיכום, אנחנו יכולים לראות שמדובר בעניין מאוד יפה ומשתלם, אשר הופך את החתונה שלנו להרבה יותר יפה, מושקעת ומן הסתם, להרבה יותר אישית. כך אנחנו מעניקים לחתונה שלנו את הייחודיות אשר מגיעה לה.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם