עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים

עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים 

גם היום, בעידן בו אנחנו יכולים להחליף פרטים עם אנשים דרך הסלולר או לקבל מידע על הרזומה והניסיון שלהם דרך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, אנחנו עדיין יכולים לראות שימוש ניכר בכרטיסי ביקור.

אנשי עסקים ובעלי מקצוע נוהגים לחלק כרטיסים, הן לקולגות בתחום, ספקים, לקוחות וגורמים אחרים. בתי מלון ועסקים רבים נוהגים לחלק כרטיסי ביקור ללקוחות שלהם, על מנת שאלה יצרו איתם קשר ויחזרו להשתמש בשירותיהם, ובכלל, אנחנו יכולים לראות לא מעט שימוש בכרטיסים אלו לצרכים שונים.

מאחר ואנחנו עדיין רואים שימוש ניכר בכרטיסי ביקור כאמור, וכן אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות של עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור ברמה גבוהה יותר מאשר בעבר, אין זה מפתיע שהיום נהוג יותר להדפיס כרטיסי ביקור מיוחדים.

על פניו זה נשמע מוזר, שכן כרטיס ביקור הוא בסך הכל נייר קשיח מעט, קטן במידותיו, אז עולה השאלה כיצד בדיוק אפשר להפוך אותו למיוחד. את זה אתם יכולים להשאיר לנו. אצלנו תוכלו ליהנות מאפשרות של הדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים ברמה מאוד גבוהה. בין אם מדובר בכרטיסים שאמורים להשתמש אנשי עסקים, בעלי מקצוע או מוסדות שונים.

לפני שאנחנו נסביר כיצד ניתן להפוך כרטיסי ביקור למיוחדים, ומה בדיוק אנחנו יכולים להוסיף או לשנות בהם, צריך לומר שתהליך העבודה מהתחלתו ועד סופו, צריך להיות חלק מתהליך כולל של מיתוג ושיווק. הוא צריך להתנהל בגישה כזו, שהכרטיס הוא כלי חשוב בתהליך של שיווק וקידום אישי או עסקי. כך יהיה הרבה יותר קל לייצר תהליך אפקטיבי ונכון.

כיצד ניתן להפוך כרטיסי ביקור למיוחדים

אנחנו מחזיקים ברשותנו מספר אמצעים וכלים שמאפשרים לנו להפיק כרטיסי ביקור ייחודיים ומיוחדים. בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן מעסיקים צוות עיצוב גרפי מקצועי שמתמחה בתחום, יש לו ניסיון והוא ידע לייעץ ולעזור בנושא. כמו כן, יש לנו מכונות דפוס ומכשירים אחרים שעוזרים לנו לייצר תהליך עבודה נכון ומהיר, במטרה להשיג את התוצאה המיוחלת.

אנחנו יכולים לקחת כרטיסי ביקור, על פניו סטנדרטיים, ולהוסיף להם בין היתר, ברק ייחודי בזכות השבחת נייר דרך למינציה, כמו כן אנחנו יכולים להוסיף לכרטיס ציפוי מיוחד, בין אם זה ציפוי משי או ציפוי מט. אופציה נוספת היא להוסיף מעט עובי לכרטיס על ידי טכניקת הדפסה ייחודית שצובעת את דופן הכרטיס.

כל אלה יוצרים תחושה, למי שמקבל את הכרטיס שמדובר במוצר דפוס ייחודי שבנוי ומעוצב בצורה שונה. מה שיכול גם ליצור אצלו את התחושה, שאם כך הדבר הרי שגם מי שנתן לו את הכרטיס, הוא בעל מאפיינים ייחודים.

חשוב לומר, תהליך של הדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים חייב לקחת בחשבון את גודל הכרטיס וכמובן את כל הפריטים שאנחנו מתכוונים לכתוב עליו. בצורה כזו יהיה לנו יותר קל לדעת עם מה אנחנו אמורים לעבוד וכיצד עלינו לעשות זאת.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם