השבחת נייר

השבחת נייר - תוצאות מיוחדות | מאי פרודקשן - הפקות דפוס

מהן השבחות נייר

לתהליך של הדפסה יש כמה חלקים. מלבד החלק שעוסק בעיצוב ההדפסה ובביצוע שלה בפועל, קיים חלק נוסף והוא עוסק בחלק של השבחת הנייר, מתוך כוונה להפוך את מוצר הדפוס להרבה יותר איכותי, חזק ועמיד.

אנחנו יכולים להדפיס על ניירות רגילים אשר מוכרים לנו מכל הדפסה ביתית או משרדית, אך לא רק שהנייר הזה הוא פחות יפה, הוא גם פחות חזק ומכאן שהוא עלול להיהרס מהר מאוד. מה עוד, שיש גם משמעות לאיכות וסוג הנייר, בכל מה שקשור למיתוג ושיווק. אם אנחנו רוצים, למשל, להציע כרטיס ביקור במטרה שיצרו איתנו קשר, אנחנו צריכים להדפיס אותו על נייר איכותי. לשם כך אנחנו מבצעים השבחת נייר.

השבחת נייר – תוצאות מיוחדות!

אצלנו תוכלו ליהנות משורה של שירותים להשבחות נייר מסוגים שונים. לרשותנו כל הציוד הנדרש על מנת לבצע את התהליך בצורה אפקטיבית ואיכותית, כמו כן אנחנו מעסיקים צוות מקצועי שמתמחה בכך ויודע כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, באיכות ובמהירות.

לפני שנציג דוגמאות של השבחת נייר, צריך לומר שיש מקרים מסוימים בהם אנחנו נוכל להשתמש בשירות זה. מדובר על מקרים של הדפסת כרטיסי ביקור, לכך אפשר להוסיף מקרים של הדפסת קטלוגים, ברושרים, הזמנות לאירועים, מוצרי אריזה, תפריטים, ועוד שורה ארוכה של מוצרי דפוס שאנחנו משתמשים בהם לצרכים עסקיים שונים על בסיס יומיומי.

דוגמאות להשבחות נייר שאנחנו מבצעים

אצלנו תוכלו ליהנות מהשבחות נייר שונות כאמור, הנה כמה דוגמאות טובות לכך.

  • ציפוי משי – הכוונה להשבחת נייר שמעניקה לו מגע חלק ונעים, עם מראה מט, כאשר המוצר מכיל ציפוי מש רך וייחודי.
  • למינציה מט – השבחת נייר שמטרתו להקנות עמידות למוצר בעזרת ציפוי של שכבה פולימרית. זה מאפשר להשתמש במוצר מבלי שהוא עלול להיקרע או להישחק.
  • לכה סלקטיבית – לכה זו מאפשרת לייצר מוצר שיוצר תחושה נעימה וייחודית בעין. נהוג להשתמש בה הרבה לצורכי מיתוג, בין אם מדובר במיתוג אישי או עסקי. מצפים חלק מהמוצר בלכה סלקטיבית, מה שיוצר אפקטיביים ייחודיים והמוצר נהנה מברק.
  • צביעת פרופיל – מדובר על טכניקה מיוחדת שנהוג להשתמש בה בעיקר בהדפסת כרטיסי ביקור, כך יוצרים תחושה של עובי.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא שיטות שונות ומגוונות כיצד אנחנו יכולים להשביח את הנייר ולהפוך אותו לייחודי יותר מבחינת עיצוב, ולצד זה, גם יותר חזק ועמיד. צריך לומר, קיימות עוד שיטות, ואנחנו נשמח לספק לכם מידע עליהן.

כיצד אנחנו בוחרים באיזו דרך להשתמש?

בעיקרון מוטב להשתמש במספר דרכים ולא בדרך אחת, במידה וזה אפשרי כמובן. כך נוכל להשביח את הנייר ברמה אופטימאלית. במידה וזה לא אפשרי, אזי שצורת ההשבחה תיקבע על פי סוג הנייר, סוג ההדפסה וכן אופי השימוש שאנחנו רוצים לבצע עם המוצר בסופו של דבר. כך אנחנו נשקיע את המשאבים הנכונים במוצר הדפוס על פי הצרכים שלנו והאופן בו אנחנו מתכוונים להשתמש בו.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם