איך לבחור נכון מוצרים להדפסה ופרסום לצרכי העסק

הדפסה על מוצרים לעסקים – טיפים לבחירה נכונה של מוצרים

איך להדפיס על מוצרים | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוס דיגיטליאחד הכלים הטובים ביותר לשיווק, פרסום ומיתוג של עסק, אירוע או כל דבר אחר, הוא דרך הדפסה על מוצרים. הרבה יותר למשל, מאמצעים פרסום סטנדרטיים ומוכרים, כמו פרסום בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט או עיתונות מסורתית.

ההסבר לכך הוא פשוט, הדפסה על מוצרים היא הרבה יותר זולה, היא הרבה יותר נגישה וזמינה, ולא פחות חשוב, היא יכולה להתאים לכולם ומגיע לקהל רחב יותר. כשאנחנו בוחרים באופציה, למשל, של הדפסה על חולצות, סביר להניח שאנחנו נוכל להגיע לקהל רחב יותר שיעשה בכך שימוש, ודרך זה אנחנו נשיג פרסום בחינם, מאשר דרך פרסום באמצעות עיתון או כל כלי תקשורת אחר, אשר לא ברור כמה אנשים ייחשפו לזה ומה בדיוק הם יעשו עם החשיפה הזאת, אם בכלל יהיה לכך המשך.

אך בשביל שאנחנו נוכל ליהנות מהאופציה של הדפסה על מוצרים בצורה אפקטיבית, אנחנו צריכים לדעת באילו מוצרים לבחור, שכן לא כל מוצר יכול להיות שימושי, בכל מקרה ולכל אחד.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים מוצרים להדפסה, צריך לומר שלא מספיק רק לבחור את המוצרים הטובים ביותר עבורנו, אנחנו צריכים גם לבחור את המקום הטוב ביותר בו אנחנו יכולים להדפיס על גבי המוצרים. לשם כך, אנחנו צריכים לשכור את שירותיו של בית הפקות דפוס שמתמחה בהדפסות שכאלה מצד אחד ומצד שני, יכול לבצע עבורנו הדפסה בכמות מתאימה, באיכות גבוהה ובלוח הזמנים שאנחנו קובעים. כל זה כמובן בעלויות שעומדות בתקציב שלנו.

כיצד בוחרים על אילו מוצרים להדפיס

כאשר אנחנו מחליטים לבחור במסלול של הדפסה על מוצרים, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות.

ראשית, לשם מה זה מיועד. האם אנחנו מכוונים למיתוג של מוצר, שירות, עסק, בעל מקצוע, או אירוע. יש הבדל בין מיתוג אישי לחתונה לבין מיתוג עסק, בזמן שאחד הוא דבר חולף, השני הוא דבר קבוע, בעוד שאל הראשון מגיעים עשרות אורחים, אל השני מגיעים אלפי לקוחות מדי חודש או יותר.

שנית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, אילו מוצרים יכולים להתאים ללקוחות שלנו, בהתאמה לסוג העסק. בדרך כלל בוחרים במסלול של הדפסה על חולצות או תיקים, כי זה הכי פשוט וזה תמיד משרת את הלקוחות שלנו, אך יש מקרים בהם אנחנו יכולים למצוא גם מוצרים אחרים שיכולים להתאים לנו. למשל, הדפסה על מוצרי רכב אם נניח מדובר במוסך או הדפסה על גבי מוצרי מטבח אם מדובר בחנות שמתעסקת בנושא וכן הלאה.

מן הסתם, אנחנו צריכים לבחור מוצרים במחירים סבירים שזה ישתלם לנו מבחינה כלכלית להדפיס עליהם, בהתאם לסוג הרווח שאנחנו נוכל להפיק כתוצאה מכך.

שלישית, אנחנו צריכים להחליט מה להדפיס, מה הכי נכון עבורנו בשביל להעביר את המסר שאנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יקבלו.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם