קפסולציה בעולם הדפוס

מהי קפסולציה? - מאי פרודקשן

כשאנחנו מחפשים בית דפוס שיבצע עבורנו עבודת דפוס כזו או אחרת, בין אם זה לצרכים אישיים או צרכים עסקיים, הרי חשוב מאוד שאנחנו לא נתייחס אך ורק לשאלות המובנות מאליהן, כשאנחנו מחליטים עם איזה בית דפוס לעבוד.

יש לא מעט אנשים אשר מתייחסים לשאלות שהן די ברורות כשבוחרים בית דפוס מסוים. למשל, יש מי שמתייחס לסוג הפקות דפוס שהמקום יכול לבצע עבורנו, יש מי שבוחר להתייחס לסגנון העיצוב וכמובן לאיכות העבודה. אחרים מתייחסים לזמינות ולנגישות, לעמידה בזמנים ולעוד שורה ארוכה של שאלות, שהן אומנם מאוד חשובות, אך הן די בסיסיות כשמתייחסים לנושא של הפקות דפוס, כאלה ואחרות.

כשאנחנו ניגש לבחון בתי דפוס, ולא משנה מה סוג השירות שאנחנו מבקשים לקבל, אנחנו צריכים לשים לב גם לפרטים פחות בולטים או שירותים שנחשבים פחות נפוצים. למשל, אם אנחנו מעוניינים לבצע הדפסה של כרטיסי ביקור מיוחדים, אז אנחנו לשים לב, בין היתר לכל העניין של קפסולציה או למינציה.

קפסולציה זה אחד האמצעים להשביח כרטיסי ביקור וכן סוגי דפוס אחרים בעולם הדפוס הדיגיטלי. הרעיון הוא לצפות את הנייר המודפס בפלסטיק על מנת לשמור עליו. ניתן גם לעשות לימנציה שזו שיטה מעט שונה בהקשר זה.

כפי שאנחנו יכולים להבין, בדרך כלל לקוחות לא מתייחסים לסוג כזה של עבודה, אלא יותר לדברים בסיסיים שקשורים לעבודות דפוס, מתוך מחשבה שמדובר בדברים יותר מהותיים, שכן זה העיקר. אך זה לא מדויק, מאחר וכפי שאנחנו יודעים, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אם אנחנו לא נתייחס לשאלה כיצד מבצעים את הציפוי, את העיטוף של הנייר, הרי שאנחנו עלולים לגרום לכל העבודה להיהרס.

כיצד בוחרים בית דפוס בצורה נכונה

כאמור, כשאנחנו בוחנים עבודות דפוס שונות אשר ניתן להפיק בבתי דפוס, אנחנו צריכים להתייחס לכל השירותים שאנחנו מצפים ומעוניינים לקבל. אנחנו צריכים לבחון שהמקום מספק לנו את השירות בזמן, כפי שהובטח לנו, בתנאים הטובים ביותר, וכמובן באמצעים הטובים ביותר.

אנחנו צריכים להתייחס לכל עבודת דפוס כמכלול שלם. בין אם זה אומר, כיצד ההפקה של העבודה מתבצעת, מה היא כוללת, עם אילו סוגי נייר אפשר לבצע את העבודה, עם אילו אלמנטים להדפסה ועוד שורה ארוכה של נקודות שיכולות להשפיע בתהליך העבודה ובתוצר הסופי שלה.

בין היתר, מדובר גם על הנקודה של קפסולציה או למינציה, תלוי באיזה צעד אנחנו מעדיפים לנקוט וכיצד אנחנו מעדיפים לבצע אותה.

לפני סיום נדגיש, בית הדפוס אמור לספק לנו תשובות מלאות על כל השאלות מחד, ומאידך, חשוב מאוד שהוא יספק לנו גם דוגמאות בשביל שנוכל לראות למה בדיוק הוא מתכוון והאם זה באמת עומד בתנאים שלנו ומתאים למה שאנחנו מחפשים עבור עבודות הדפוס שאנחנו מבצעים להכין.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם