מה כרטיסי הביקור שלכם צריכים להכיל?

יצירת כרטיס ביקור מיוחד | מאי פרודקשן - הפקות דפוס

לכל אחד מאיתנו ברור, שאם אנחנו רוצים להציג את עצמנו בפני אנשים מסוימים, אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות כרטיסי ביקור. כך אנחנו מעניקים לאנשים שאנחנו חפצים שישמרו איתנו על קשר, את פרטי ההתקשרות המלאים שלנו. בצורה כזו, הם ידעו כיצד לפנות אלינו בצורה פשוטה ומהירה.

אך אין זה מספיק בהכרח שיהיה להם כרטיסי ביקור עם כל הפרטים שלנו. הרי ברור מאליו שאנחנו לא היחידים שמציעים להם את זה. אנחנו צריכים לספק להם משהו שהוא קצת מעבר, בשביל שתהיה להם סיבה גם לשמור על הכרטיס, ומעבר לכך, אנחנו צריכים לספק להם סיבה לרצות לשמור איתנו קשר, סיבה אמיתית ליצור איתנו קשר.

הפקת כרטיס ביקור ייחודי

כשאנחנו בוחרים לפנות אל גורם שמתמחה בעיצוב והפקה של כרטיסי ביקור, אנחנו צריכים שיהיה לנו בראש מה אנחנו רוצים להציג בפני הצד השני וכיצד אנחנו רוצים להציג את זה. אנחנו צריכים לזכור שהכרטיס הוא כלי שיווקי, כלי מדרגה ראשונה לקידום העסק שלנו, ולכן אנחנו צריכים להתייחס אליו בהתאם, בדיוק כמו שאנחנו מתייחסים לכל הנושא של פירסום וקידום מכירות.

כשאנחנו בוחרים לעצב ולהדפיס לעצמנו כרטיס ביקור ייחודי, עלינו לקחת בחשבון את החשיבות שלהם עבורנו וכן את האופן בו הצד השני מקבל את הכרטיס והרושם הנלווה אליו. הרי סביר להניח שאם הוא יקבל כרטיס ביקור רגיל, סטנדרטי, זה לא יעשה עליו רושם, לעומת זאת, אם הוא יקבל כרטיס ביקור מיוחד, כרטיס עם נייר משובח והבלטות מיוחדות, כרטיס ביקור שמופיע עליו טקסט מעניין וחשוב עבורו, אין ספק שהוא יסתכל על זה בצורה שונה.

כיצד אנחנו יוצרים כרטיסי ביקור מיוחדים?

לפני שאנחנו ניכנס לעניין הטכני של עיצוב והפקת כרטיסי ביקור מיוחדים, אנחנו צריכים לזכור שכל העניין דורש תכנון מוקדם. אנחנו לא יכולים לגשת לנושא מבלי לתכנן אותו לפרטי פרטים. אנחנו צריכים לקבוע מאפיינים לכרטיסים, להציג דוגמאות, סקיצות, ורק אחרי שהכל הושלם, להתחיל ולהדפיס את הכרטיס כפי שנראה לנו, על מנת לייצר תוצר סופי, אותו אנחנו נחלק לכל מי שאנחנו מעוניינים. מן הסתם, עלינו להדפיס כמויות גדולות בשביל שנוכל ולחלק לכמה שיותר אנשים.

יצירת כרטיסי ביקור מיוחדים, יתבצע באמצעות אלמנטים ייחודים ושונים בהפקות דפוס דיגיטלי, כגון, דפוס בלט, אלמנטים שכוללים הפקות דפוס באיכות הגבוהה ביותר ועוד. זה עוד לפני שאנחנו מתייחסים לטקסט עצמו.

צריך לציין פה נקודה נוספת משמעותית, קיים קשר הדוק בין העיצוב לבין הפקת הדפוס לבין הטקסט בו אנחנו מתכוונים להשתמש. אי אפשר לפצל את זה, אי אפשר להתייחס לכל דבר בנפרד. שלושת הדברים קשורים ביחד, ורק אם נדע להתייחס אליהם בצורה שווה, אז נוכל ליהנות מכרטיסי ביקור ברמה הגבוהה ביותר, כרטיסים שנוכל להציג ולחלק לכל מי שאנחנו.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם