מהו מיתוג אישי

מה זה אומר מיתוג אישי?

מהו מיתוג אישי? | מאי פרודקשן - הפקות דפוסבשני העשורים האחרונים, פלוס מינוס, המונח מיתוג הפך להיות מאוד דומיננטי בעולם השיווק והפרסום. אין מי שלא מתעסק בו, בין אם זה מהצד של בעל המקצוע שעוזר לעסקים למתג את עצמם בצורה מסוימת, ובין אם זה מהצד של בעלי עסקים בתחומים שונים אשר מחפשים דרכים שונות כיצד למתג את עצמם, על מנת לבדל את העסק שלהם משל אחרים, ככה הם יכולים לייצר ייחוד מסוים, ביחס אליהם, כלפי קהל הלקוחות.

מלבד העובדה שמשרדי פרסום מתעסקים בנושא של מיתוג, אזי שגם אנחנו בתור בית דפוס שמתמחה בהפקות רחבות וגדולות עבור עסקים מסוגים שונים, מתעסקים לא מעט במיתוג ודואגים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר, מתוך כוונה שהלקוחות שלנו יוכלו למתג את עצמם בצורה ייחודית בשוק בו הם פועלים ובכלל.

אחד מסוגי המיתוג המוכרים והנפוצים ביותר, הוא מיתוג אישי. הרעיון הוא לקחת בעל מקצוע, איש עסקים, פוליטיקאי או כל גורם אחר שמייצג את עצמו ובאופן מעשי "משווק את עצמו" יכול למתג את עצמו בצורות שונות. כך הוא גם יגיע לקהלים רחבים, כך הוא יוכל גם להציג קו ייחודי ושונה משל מתחריו, והוא יבנה לעצמו נישה ייחודית בתחומו.

הרעיון של מיתוג אישי הוא די פשוט. אנחנו דואגים להבליט את האדם, את מה שהוא מוכר, את מה שהוא מציע, בצורה כזו שכל מי שיתבונן עליו מהצד, יוכל לראות שמדובר במשהו מיוחד, שונה, משהו שהוא צריך או רוצה להיות חלק ממנו.

על פניו, היינו יכולים לחשוב שמיתוג מתייחס בעיקר לעסקים גדולים, מוצרים ושירותים, אך זה לא מדויק. מיתוג אישי הוא חלק מהותי מאוד בתהליכים של פרסום ושיווק. אנחנו יכולים לראות את זה אצל פוליטיקאים שמתמודדים לתפקידים שונים, אנחנו יכולים לראות את זה אצל אמנים שמבקשים להגיע אל קהלים מסוימים, אנשי עסקים ובעלי מקצוע, וגם אצל מי שהוא חלק מקבוצה ומייצג אותה, לעיתים הוא צריך לעבור תהליך של מיתוג על מנת לייצר תקשורת טובה סביב העסק.

כיצד אנחנו נכנסים לתמונה?

אנחנו מציעים לכל מי שמגיע אלינו, אפשרויות רבות למיתוג אישי, דרך הפקות דפוס מגוונות, עיצוב גרפי ושפה עיצובית אשר יכולות להתאים לו. בין אם מדובר במוצרי קידום, הדפסה על מוצרי טקסטיל, שלטים ועוד שורה ארוכה של אמצעים אשר יכולים לעזור, על מנת להגיע לקהלים רבים ומגוונים, כמו שאתם רוצים ומצפים.

יש לנו את כל האמצעים הנדרשים לשם כך, יש לנו צוותים מקצועיים שיכולים לעזור בכך וכמובן שיש לנו את הידע הנדרש לצורך ביצוע העבודה בצורה מקצועית ואיכותית. כל מה שצריך לעשות, זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג, ביחד איתכם לעזור לכם בתהליך המיתוג ולהוציא אותה לפועל באמצעות הכלים הטובים ביותר.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם