מדוע מיתוג אירועים הוא דבר חשוב

מדוע למתג אירועים? מאי פרודקשן - הפקות דפוס

לא פעם אנחנו יכולים להיות עדים לכך, שעסקים, חברות, ארגונים וגורמים אחרים, דואגים למתג אירועים גדולים שהם עושים. אלה יכולים להיות אירועים שמיועדים לקהל הרחב, וכן אירועים לקהל ספציפי, בין אם מדובר בספקים, אנשי מקצוע אירוע לצורך ציון דרך או חגיגה עונתית.

על פניו זה יכול להישמע תמוהה, מדוע חברה או ארגון ירצו למתג אירוע שלא כולם מוזמנים אליו וסביר להניח שגם לא כולם ירצו ליטול בו חלק. צריך לומר שזה לא תמיד ככה, לפעמים המטרה היא למתג אירוע פתוח לקהל הרחב, במטרה למשוך אליו כמה שיותר אנשים. אז מן הסתם, האירוע ירצה לעשות כמה שיותר פרסום ומיתוג, אך גם כאשר מדובר באירוע סגור לכאורה, יש סיבות טובות מדוע הוא ירצה למתג אותו.

כשעסק ממתג אירוע, על פניו זה מה שחשוב לו, אך האמת היא שהדבר החשוב באמת עבורו, זה מיתוג לעסק. כלומר, הוא לא מתייחס למיתוג האירוע כדבר המהותי והחשוב שעומד בפני עצמו, אלא הוא מבקש באמצעות ציון חגיגה ומיתוג אירוע, למתג את העסק שייתפס בצורה מסוימת.

למה למתג אירוע?

עסקים רבים עורכים אירועים בסדרי גודל שונים, בין אם זה לקהל לקוחות, ספקים, אנשי מקצוע, יחצ"נים ואנשי תקשורת, מתוך כוונה להציג את היכולות של העסק, להציג את הגודל והחשיבות, לעורר עניין ובמילים אחרות, להראות עד כמה הארגון בולט ונוכח ולמשוך תשומת לב חיובית. באותה הזדמנות, הוא יוכל לשווק, לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שהארגון מעניק.

לפני שנסביר כיצד זה עובד בפועל, חשוב להדגיש, שכמו בכל דבר שקשור לנושא של מיתוג אירועים עסקיים, צריך לעשות את זה בצורה חכמה, ייחודית, לא לחזור על זה שוב ושוב, ולבצע את זה בכל פעם בצורה שונה ומעוררת עניין.

כיצד עובד מיתוג לאירוע?

כל הרעיון של מיתוג לאירוע עובד בפועל באמצעות אמצעי פרסום ושיווק ואמצעים ויזואלים של הפקות דפוס שונות. מן הסתם, לכן נכנס התחום של בתי דפוס. אנחנו לא יכולים לבצע תהליך כזה בלי שאנחנו מערבים אנשי מקצוע שיעצבו עבורנו פרסומים וידפיסו לנו אותן בצורה מקצועית. זה נכון לגבי מודעות רגילות, מדבקות מיתוג, ועוד שורה ארוכה של דברים שיכולים לעזור לנו בנושא.

בכל העניין מבחינה רעיונית, אזי שאנחנו צריכים לעשות את זה באמצעות חיבור בין האירוע לעסק שלנו, להבליט את החשיבות של האירוע, להבליט את הייחודיות שלו, את העובדה שהוא יוצא דופן ביחס לאירועים אחרים, מה בדיוק הוא כולל, כיצד אפשר להרוויח ממנו וכמובן להבליט את הקשר של האירוע לעסק, להדגיש את העובדה שאנחנו עומדים מאחוריו.

חשוב לומר, גם המיתוג הטוב ביותר לאירוע לא יעזור אם האירוע לא יהיה ברמה טובה, להיפך, אם אנחנו נמתג אותו בצורה מסוימת ובפועל הוא יהיה שונה לגמרי, אז זה רק יפגע באמינות שלנו. לכן חשוב לשמור שכל מה שאנחנו מבטיחים, אכן יהיה.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם