מדוע חשוב לבחור בית הפקות דפוס מקצועי?

מדוע חשוב לבחור בית הפקות דפוס מקצועי? | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוס דיגיטלי

אחד השלבים החשובים ביותר לצורך שיווק, פרסום ומיתוג עסקים, הוא כל מה שקשור בתהליך הדפוס. אנחנו לא יכולים לקדם עסק או בעל מקצוע, מבלי שאנחנו עובדים עם בית דפוס מקצועי אשר לוקח על עצמו את כל עבודות הדפוס בתהליך.

מן הסתם, אנחנו אמורים לעבוד עם בית דפוס שמתמחה בנושא, בית דפוס שיש לו כבר ניסיון ואנחנו יכולים לסמוך עליו. לכן, אנחנו נעבוד אך ורק עם בתי דפוס שיכולים להציע צוות מקצועי אשר מסוגל לבצע הפקות דפוס ברמה הגבוהה ביותר. את היכולות שלנו אנחנו נמדוד באמצעות פרמטרים שונים אשר יעזור לנו להחליט האם באמת מדובר במקום שיכול לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים לצורך הפקת דפוס ברמה הגבוה ביותר.

לפני שנבחן את הפרמטרים השונים על פיהם אנחנו נבחן האם בית הפקות דפוס איתו אנחנו בוחרים לעבוד, אכן יכול להציע לנו את מה שאנחנו מחפשים, חשוב להבהיר, אנחנו נחליט האם אנחנו רוצים לעבוד איתו, רק אחרי שאנחנו נבחן את כל הנקודות, כאשר נעשה זאת ביחס להפקות קודמות שהוא ביצע עבור לקוחות אחרים, אם זה ירשים אותנו, אז אנחנו נפנה אליו במטרה שיספק לנו שירות דומה.

חשוב להדגיש, אנחנו נרצה לעבוד איתו, סביר להניח, על טווח ארוך, כלומר, אנחנו לא נרצה לעבוד איתו על פשוטה קצרת מועד, אלא על תהליך ארוך שיכלול את כל מה שאנחנו צריכים לאורך זמן.

מה הם הפרמטרים לבחירת בית דפוס

ראשית, אנחנו צריכים לבחון מי זה הצוות שעומד לרשותנו, מה המקום יכול להציע לנו, מה גודל הצוות ומה הניסיון שלו בכל הנושא של הפקות דפוס ובפרט, הדפסות מיוחדות, במידה ויש לנו כאלה.

שנית, אם אנחנו מתעסקים בהפקות מיוחדות, אז אנחנו צריכים לבחון האם יש למקום את הכלים ואת היכולת לספק לנו עבודות שכאלה, בתנאים הטובים ביותר, בין אם זה לצורך שיווק ופרסום ובין אם זה לצרכים אחרים, פנימיים.

שלישית, אנחנו נבחן את לוח הזמנים של המקום. האם המקום זמין עבורנו להפקות דפוס מסוימות, מה לוח הזמנים שהוא מעמיד לרשותנו, האם הוא יכול לעמוד בו, ונבחן אם הוא באמת עומד בו.

ארבע, אנחנו נבחן את המדפסות והכלים שעומדים לרשות המקום, במטרה שאנחנו נוכל לקבל ממנו את השירותים הטובים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו לא נרצה לעבוד עם מקום שלא יכול לספק לנו הפקות דפוס דיגיטלי או הפקות של הדפסות מיוחדות ברמה גבוהה.

צריך לומר, לא מדובר בתהליך מורכב מדי. כלומר, אנחנו יכולים וצריכים למצוא בהקדם את הצוות ואת בית הדפוס שיכול לעזור לנו. מצד שני, אסור לנו לבחור מהר ומבלי לעשות בדיקה מקדימה ולהחליט בצורה נכונה. שכן זה יכול לגרום לנו לבחור את המקום הלא מתאים.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם