כיצד הופכים כרטיס ביקור למשהו מיוחד

כרטיס ביקור מיוחד בעל כוח וייחוד - מאי פרודקשן הפקות דפוס בתל אביב

לפני עידן האינטרנט, הכרטיסים העסקיים בפייסבוק, הוואטספים וכל שאר הכלים הדיגיטליים שעומדים לרשותנו היום, היו אלה כרטיסי ביקור בהם השתמשנו על מנת לספק מידע על עצמנו ללקוחות, ספקים וכל אחד אשר רצה או שאנחנו רצינו, שייצור איתנו קשר בעתיד.

על פניו, זה נשמע כמו משהו מאוד מיושן, אך האמת היא שגם היום לא מעט אנשים משתמשים בכרטיסי ביקור ואפילו אפשר למצוא הפקת כרטיסי ביקור מיוחדים, כלומר, כאלה שאינם שגרתיים ומציעים גם עיצובים שונים ומגוונים, וגם דפוס מיוחד, דפוס בולט אשר מציג בצורה שונה ומיוחדת את האותיות והספרות.

לכרטיס ביקור מיוחד יש משמעות וכוח

אנחנו יכולים לעצב אותם בצורות שונות, ובכך אנחנו יוצרים עניין מסוים אצל כל מי שאמור לקבל אותם. לא מדובר בעניין של מה בכך. הרי אם אנחנו נציע כרטיס רגיל, ייתכן מאוד שמהר מאוד הם ייזרקו אותו לפח, מצד שני, אם נציע כרטיס ביקור מיוחד ומרשים, קיים סיכוי רב שהם יסתכלו עליו וישמרו אותו אצלם. בסופו של דבר המטרה שלנו היא לעורר עניין וכן לגרום למי שמקבל את הכרטיס, לשמור אותו אצלו בכיס או בארנק.

לפני שנסביר כיצד אנחנו יכולים להשתמש באופציה של הפקת כרטיסי ביקור בשביל לייצר כרטיסים מיוחדים, צריך להדגיש, שבאופן עקרוני כל בית דפוס יודע להכין כרטיסי ביקור, אך לא אחד יודע להכין כרטיסי ביקור מיוחדים ומותאמים על פי סוג המקצוע.

כיצד אפשר להכין כרטיסי ביקור שונים ומיוחדים?

בשלב הראשון, אנחנו צריכים לעצב את הכרטיס, אנחנו צריכים לעצב כרטיס שהוא שונה מכל הכרטיסים האחרים. לכן אנחנו לא יכולים ללכת על הדברים המובנים מאליהם. אנחנו צריכים לחפש משהו שהוא מעט שונה, בין אם זה בצבע, בין אם זה בדפוס או בכל דבר אחר.

בשלב השני, אנחנו צריכים למצוא את האפיונים שיכולים להתאים לנו. זאת אומרת, מה יכול להבליט אותנו, מה יכול לאפיין אותנו ובכך לייצר שונות שתגרום ללקוח להבין שהוא משתמש בכרטיס ביקור מיוחד, אחר.

בשלב השלישי, אנחנו נכנסים לכל העניין של הפקות דפוס אשר מתאימות לצרכים שלנו. לשם כך, אנחנו נשכור בית דפוס אשר מתמחה למשל, הבלטות או דפוס בלט, ואלמנטים אחרים שיכולים להשפיע על עיצוב כרטיסי ביקור ולייצר כרטיסים שונים לגמרי.

מן הסתם, אנחנו נכין בהתחלה כמין אבטיפוס של כרטיס, נראה איך הוא מתקבל ולאחר מכן אנחנו נתחיל להכין כמויות גדולות של כרטיסים, ואותם אנחנו נחלק.

צריך לומר, לא משנה איזה סוג ואיזה סגנון נבחר, אנחנו צריכים שהכרטיס יכיל את פרטי ההתקשרות איתנו וכן מספר פרטים שיווקים אשר יגרמו למי שמקבל את הכרטיס, להתעניין במה שיש לנו להציע לו וליצור איתנו קשר בהקדם.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם