השימוש להשבחת נייר

השבחת נייר דיגיטלי, כרטיסי ביקור מיוחדים - מאי פרודקשן

כאשר אנחנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו או לכל גורם אחר, מוצר דפוס מסוים, עלינו לקחת בחשבון שאנחנו רוצים שהמוצר יישמר כמה שיותר זמן, שהוא יהיה עמיד וחזק וכל מי שיקבל אותו, יוכל לעשות בו שימוש לאורך זמן. אנחנו לא רוצים שיווצר מצב שהמוצר ייהרס, ייקרע או כל דבר אחר.

הפתרון האידיאלי לכך, הוא להעביר את הנייר תהליך של השבחה. זאת אומרת, להשתמש באלמנטים שונים אשר יכולים לשמור עליו בצורות שונות. תהליך השבחת נייר הוא אחד השלבים החשובים ביותר בכל התחום של הפקות דפוס, בין אם מדובר בהפקות מיוחדות או רגילות.

בין היתר אנחנו יכולים למצוא השבחות נייר, כגון: קפסולציה, למינציה וכן ציפוי מגע משי. מדובר על פעולות אשר בעיקרון, נועדו לייצר סביב הנייר סוג של כיסוי אשר נועד לשמור עליו. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מוצרי דפוס, החל מכרטיסי ביקור, תעודות, תפריטים, קטלוגים, פליירים ועוד מגוון רחב של מוצרים, בין אם מדובר במוצרי דפוס לשיווק ופרסום ובין אם מדובר במוצרים שמיועדים לשימוש אישי, אשר עברו תהליך של השבחת נייר.

תהליך השבחת הנייר

התהליך מתבצע בשני שלבים, השלב הראשון הוא התכנון, זה נעשה בשלב הפקת דפוס, כאשר מחליטים כיצד להכין את המוצר, מה הוא יכלול, ואז גם מחליטים באיזה סוג של אלמנטים יש להשתמש בשביל להשביח את הנייר ולשמור עליו. השלב השני מתבצע כבר בתהליך עצמו. אחרי שמסיימים את עבודות הדפוס השונות, אז פשוט לוקחים את הנייר ומכסים אותו בחומר הנכון, מצפים אותו כך שהוא לא ייהרס. זה יכול להיות כאמור באמצעות ציפוי מגע משי או באמצעות למינציה או קפסולציה, אשר מיועדים לכסות את הנייר בפלסטיק שאמור לשמור עליו.

מדוע משתלם להשביח את הנייר

אנחנו יכולים למצוא מגוון סיבות מדוע יהיה נכון מצידנו להשביח את הנייר איתו אנחנו רוצים לעבוד. ראשית, בצורה כזו אנחנו יכולים לשמור על הנייר בצורה הרבה יותר אפקטיבית וטובה. אנחנו מונעים כל אפשרות שהנייר ייהרס או יתלכלך. זה מאפשר להגן עליו. הכיסוי הופך את הנייר להרבה יותר קשיח ועל כן הוא גם עמיד יותר.

שנית, אם אנחנו מגישים נייר מצופה ומכוסה בחומר מסוים, הרי שאנחנו מגישים בעצם מוצר הרבה יותר איכותי, הרבה יותר מרשים. זה הרבה יותר נכון לעשות זאת כך מאשר להגיש נייר רגיל, אפילו אם מדובר בנייר כרומו או כל נייר אחר.

שלישית, בציפוי עצמו יש מאפיינים שונים שאין בנייר, מאפיינים שמעניקים לנו אופציות שונות, כך או אחרת. לכן אנחנו נהנים לא רק מהאפשרויות שיש בנייר עצמו, אלא גם במאפיינים של הכיסוי. מן הסתם, זה מוסיף לאיכות המוצר, ליוקרתיות שלו ולאופי השימוש שאנחנו יכולים לעשות בו לאורך זמן, על פי הצרכים שלנו.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם