הפקות דפוס למיתוג המשרד

הפקות דפוס למיתוג המשרד | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוס

בעולם העסקי כיום קיימת תחרות רבה בין עסקים דומים, ועל מנת לשרוד ואף להצליח חשוב מאוד לבדל את העסק שלך מעסקים אחרים, ולצייר אותו כמותג מקצועי ומוצלח. תהליך בידול העסק נעשה באמצעות מיתוגו בדרכים שונות, דרך הפקות דפוס מגוונות ומיתוג ופרסום דיגיטלי.

הפקות דפוס מאפשרות ליזם למתג את העסק שלו באופן מקורי וייחודי, בין השאר כדאי להזמין מבית דפוס מקצועי ומתקדם חבילת מיתוג אישי המותאמת למאפייני העסק וצרכיו הייחודיים. כדאי לדעת כי בית דפוס מציע בין השאר מחלקת גרפיקה עם גרפיקאים מוכשרים ויצירתיים המתמחים גם במיתוג עסקים.

חשיבותו של המיתוג לעסק

המיתוג של המשרד והעסק מספק לך את היתרונות הבאים:

  • המיתוג יוצר הזדהות רגשית אצל הלקוחות עם מוצרי העסק ושרותיו, ובכך מגדיל את המוטיבציה שלהם לרכוש או לסגור עסקאות עם העסק שלך.
  • לקוחות יעדיפו לרכוש מוצרים ממותגים.
  • הלקוחות יישארו נאמנים למותג החביב והמוכר להם.
  • המיתוג מעניק נכס משמעותי למשרד.
  • המיתוג מעלה את המוטיבציה של העובדים ומגבש אותם.
  • המותג יוצר בידול חיובי מהעסקים המתחרים.

תהליך מיתוג כולל

תהליך המיתוג כולל את השלבים הבאים:

  • אבחון כולל של העסק: מטרות ומאפייני החברה, החזון שלה ומהו קהל היעד.
  • למידת המתחרים בשטח, ומה היתרונות שיש לחברה על פניהם.
  • הגדרת המטרות השיווקיות והעסקיות של החברה.

לאחר מכן יש ליצור אסטרטגיית שיווק ומיתוג כוללת לעסק, המתאימה לו בשפה שלה, בבחירת הצבעים, הפונט, וביצירת הסלוגן והלוגו. תהליך זה ייצור מוצרי מיתוג ושיווק שיפנו ללקוחות בצורה מיטבית.

חשיבות הלוגו של המשרד

הלוגו הוא סמל גרפי, הקשור ונמצא באופן ישיר לכל מוצר שמייצג את העסק. לוגו צריך להיות פשוט, ייחודי, ברור וקליט, כדי שייחקק כרושם ראשוני מהיר בתודעת הלקוחות ועובדי המשרד, ויזוהה אוטומטית עם העסק בזיכרון האנושי.

הלוגו ילווה את העסק במשך שנים ארוכות, הוא ניצב בחזית ומופיע על שלטים, פרסומים, ניירות מכתבים, מעטפות, כרטיסי ביקור וכיוצא בזה.

הפקת דפוס לצורך המיתוג

לאחר בניית האסטרטגיה השיווקית התהליך ממשיך לבחירת מוצרי דפוס ממותגים מוגמרים, והוצאתם לאור. קיימים סוגים שונים של מוצרים ממותגים למשרד: מחברות ממותגות, כרטיסי ביקור, פרוספקטים, מעטפות ממותגות, קטלוגים, ניירת משרדית מעוצבת, פולדרים, פנקסים, פלאיירים וברושורים ועוד.

חשוב לציין כי גם בחירת ציוד משרדי מהווה חלק מהליך מיתוג העסק, לכן חשוב לבחור ציוד איכותי המשתלב עם קונספט המיתוג העסקי, וניתן באמצעות מדבקות ופתרונות דפוס נוספים מתג את הציוד שרוכשים למשרד. כל עסק זקוק לציוד משרדי כמו מחשבים, מדפסות, כלי כתיבה (עטים, מרקרים, טושים וכדומה) ועוד.

מוצרי מיתוג דיגיטליים

מכיוון שאנו חיים בעידן בו המידע הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי, חשוב ללוות את תהליך הפקת הדפוס גם בהפקה דיגיטלית של מוצרי המיתוג והשיווק, כדי ליצור מערך שיווק מיטבי גם באינטרנט ובאמצעי תקשורת דיגיטליים נוספים.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם