הפקות דפוס דיגיטלי: כל מה שעסק צריך – במקום אחד

הפקות דפוס דיגיטלי –  כל מה שעסק צריך במקום אחד!

שילוט דיגיטלי | מאי פרודקשן - הפקות דפוס

אחד הדברים החשובים ביותר עבור עסקים, גדולים וקטנים, הוא לייצר לעצמם סביבה עסקית תומכת שמאפשרת להם ליהנות מכל השירותים שהם נדרשים לקבל ברמה הגבוהה ביותר. באופן טבעי, כל בית עסק רוצה לעבוד עם כמה שפחות ספקים, על מנת שלא יצטרכו לפצל עבודות בין גורמים שונים בצורה כזו גם מצמצמים עלויות וגם מפחיתים את הטרחה בעבודה עם גורמים חיצוניים.

דוגמא קלאסית אפשר למצוא בכל מה שקשור להפקות דפוס. גם היום, בעידן בו הכל ממוחשב ודיגיטלי, עדיין יש חשיבות רבה להפקות דפוס שונות, בין אם מדובר בעבודות שמתבצעות לצרכים פנימיים, דוגמא מוצרי דפוס לשימוש משרדי, ובין אם מדובר בהפקות דפוס לצרכים חיצוניים, מוצרי פרסום וקידום מכירות, הדפסה על מוצרים, מיתוג אישי, כרטיסי ביקור מיוחדים, ועוד.

כל זה יכול להתבצע כאמור על ידי גורם אחד שמתמחה בהפקות דפוס, ומצד שני, כל זה יכול להתבצע גם על ידי מספר גורמים שכל אחד מתמחה בשירות מסוים, כל אחד יציע מחיר אחר ואיכות עבודה, וכך בית העסק יעבוד עם מספר גורמים.

מן הסתם האופציה הראשונה היא עדיפה. בחלק הבא נסביר מדוע, אך לפני זה חשוב לומר, זה לא מספיק רק למצוא מקום שמתמחה בביצוע מכלול הפקות דפוס, אלא חשוב למצוא מקום שיכול לבצע את כל ההפקות בצורה איכותית, מהירה ובתנאים נוחים. לכן לפני שמחליטים לעבוד עם מקום אחד ספציפי, יש לבדוק מה הוא מציע ובאילו תנאים, רק לאחר מכן להחליט, האם זה מתאים לבית העסק.

מדוע עדיף לעבוד עם מקום שיכול לספק את כל העבודה

ראשית, בצורה כזו שומרים על קונספט אחיד. כאשר בוחרים לעבוד עם בית הפקות דפוס שמציע מגוון שירותים ועבודות של הפקות דפוס דיגיטלי, אפשר להיות בטוחים שכל העבודות יבוצעו ברמה אחידה ובקונספט מותאם, ולא צריך לחשוש, שמא עבודה אחת לא תתאים לשנייה.

שנית, מבחינת עלויות, סביר להניח שיהיה ניתן לחסוך לא מעט מאחר וברגע שעובדים על כמויות גדולות, זה יוצא הרבה יותר חסכוני מאשר אם עובדים על כמות קטנה. מה עוד שמקומות אשר מקבלים הזמנות רבות, בשביל לשמר את הלקוחות, נותנים הצעת עבודה זולה יחסית.

שלישית, זה מונע טרחה מיותרת במובן הזה, שלא צריך לעבוד מול שורה של בתי עסק ואנשי קשר שונים. עובדים עם גורם אחד שמכיר את העסק ויודע בדיוק מה הוא צריך.

ארבע, כאשר עובדים עם מקום אחד, יוצרים קשר שהוא תהליכי, במובן הזה, שחשוב לבית הפקות דפוס ולבית העסק, שהתהליך יצליח. יש שיתוף פעולה מתוך זהות אינטרסים. לא תמיד אפשר למצוא את עצמם בעסקים שעובדים עם לקוחות על בסיס עבודה חד פעמית. זה כולל בין היתר עדיפות וקדימות בעבודות, תוכנית עבודה הרבה יותר מפורטת ועוד.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם