הדפסות מיוחדות

הדפסות מיוחדות בטכנולוגיה דיגיטלית.

הדפסות מיוחדות בטכנולוגיה דיגיטלית | מאי פרודקשן - הפקות דפוסהרבה פעמים כשאנחנו מדברים על הפקות דפוס, אנחנו מכוונים לדפוס סטנדרטי רגיל, מהסוג שאנחנו יכולים למצוא בכל בית דפוס, ולא שונה באופן מהותי מדפוס בעסק או בבית. כאשר ההבדלים מתבטאים בכמויות או בגודל.

אך לצד הפקות דפוס שכאלו, אנחנו יכולים למצוא הפקות דפוס נוספות והן כבר הפקות מורכבות יותר. הפקות שרק בבתי דפוס מקצועיים אנחנו יכולים למצוא, ורק אנשי מקצוע מנוסים, אמינים ואיכותיים יודעים לעשות.

הכוונה להפקות דפוס שדורשות לא רק ידע וניסיון, אלא הן דורשות גם יכולת מקצועית גבוהה וכמובן אמצעים, מתקני הדפסה שמאפשרים זאת. חלק מהפקות דפוס אלו אומנם ייראו לנו ישנות, אך במהלך השנים הן השתנו, שודרגו וכיום אנחנו יכולים ליהנות מהדפסות מיוחדות ברמה גבוהה לאין שיעור מאלו שהיה נהוג לבצע בעבר.

אלו בדיוק השירותים שתוכלו למצוא אצלנו מאי פרודקשן – בית הפקות דפוס ואנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנן קשר.

סוגי הדפסות מיוחדות שתוכלו למצוא אצלנו

לפני שנציג בפניכם חלק מאותן הפקות דפוס מיוחדות, עלינו לציין שהדפסות אלו מתאימות לצרכים רבים ומגוונים. ניתן להשתמש בהן לצורך שיווק, פרסום ומיתוג, הדפסות על מוצרים, הדפסות על חומרים מסוגים שונים, כמו כן הן מתאימות להדפסות עבור צרכים פנימיים ועוד. כלומר, אנחנו יכולים להציע לכם ליהנות מהן עבור שימושים רבים על פי הצורך וכמובן שאנחנו יכולים לבצע אותן בכמויות גדולות מאוד.

  • הבלטות – שיטה ייחודית שמאפשרת לבצע הבלטות ייחודיות, להבליט את הצבע או את הנייר עצמו, כך שיבלוט. שיטה זו מתבצעת באמצעות הדפסה במדפסת רגילה ולאחר מכן שימוש במכונת הבלטה או דרך גלופות מיוחדות שמשמשות לצורך כך. שיטה זו היתה נהוגה כבר לפני שנים רבות, ועם הזמן השתכללה.
  • הטבעות – שיטה הפוכה מהבלטה היא הטבעה. במסגרת שיטה זו אנחנו מציעים לכם להדפיס ולהטביע בתוך הדפוס אלמנטים מסוימים. מה שיוצר מראה יוקרתי ואיכותי. מדובר בהטבעות שיכולות להתבצע באופן עיוור (תלת מימד) וכן באמצעות הטבעת פויל, כלומר בעזרת רדיד מתכתי שמגיע בצבע מטאלי. ניתן לבצע את ההטבעה במקומות שונים על גבי הנייר ובכך נוצר מראה תלת מימד מיוחד ומרשים.
  • תלת מימד – כפי שאנחנו יכולים לראות, אנחנו יכולים להשתמש בהפקות דפוס שונות לצורך הדפסת תלת מימד. זה יכול להתבצע בצורות ובגדלים שונים על פי הצורך, בהתאם למוצר הדפוס אותו אנחנו מבקשים להדפיס. צריך לומר, לשם כך נדרשת מיומנות ייחודית והרבה ניסיון.
  • דפוס אופסט – שיטת דפוס מודרנית, אשר נחשבת לנפוצה ביותר כיום. היא מתאפשרת באמצעות יצירת דמות על גבי לוח אלומיניום דק, והעברתה של הגרפיקה שלו לגליל גומי במכונת הדפוס. כך הצבע מועבר אל הנייר. במילים אחרות, אנחנו מכניסים את הנייר הלבן מצד אחד של המכונה, ומקבלים אותו בצד שני כגיליון מודפס לכל דבר.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם