האם כדאי להשקיע בכרטיסי ביקור מיוחדים?

האם כדאי להשקיע בכרטיסי ביקור מיוחדים? | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוס דיגיטליכשאנחנו מכינים תוכנית תקציב לכל הנושא של שיווק ופרסום עבור העסק שלנו, בין אם אנחנו בעלי עסק גדול ובין אם אנחנו בעלי עסק קטן, בעלי מקצוע או עוסקים בכל תחום בו אנחנו אמורים לשווק את עצמנו, אזי שחלוקת התקציב מתבצעת באופן כזה שהיא אמורה להתייחס לכל אלמנט בעזרתו אנחנו יכולים לשווק את עצמנו.

ההחלטה באילו אלמנטים להשתמש, היא על בסיס השאלה, מה יועיל לנו בפועל, מה יכול לעזור לנו בשטח בשביל לייצר תהליך חיובי בשיווק ובפרסום. במילים אחרות, מה יביא לנו לקוחות חדשים. מן הסתם, הדבר העיקרי בו אנחנו נשתמש יהיה שיווק ופרסום באמצעות מודעות דפוס וכן באמצעות פרסום ושיווק באינטרנט, שהוא היום הכלי העיקרי לפרסום, הן של עסקים קטנים, כולל בעלי מקצוע, והן של עסקים גדולים.

אחת השאלות שאנחנו נשאל את עצמנו, סביר להניח, היא האם אנחנו רוצים להשתמש במוצרי דפוס שונים לצורך פרסום ושיווק. כלומר, האם אנחנו צריכים להשקיע כסף על מנת לפרסם ולשווק את עצמנו באמצעות אחד הכלים הכי ישנים שיש, מוצרי דפוס סטנדרטיים אשר אפשר להפיק באמצעות הפקות דפוס דיגיטלי.

דוגמא טובה למוצר הם כרטיסי ביקור מיוחדים. כרטיסים ביקור אשר עליהם מודפסים כל הפרטים שלנו, בין היתר, השם, אזור עבודה, טלפון, כתובת ועוד. בעבר השימוש בכרטיסים כאלה היה מאוד פופולארי, ברמה כזו שאיש לא היה מפקפק בכלל האם להדפיס או לא. היום זה כבר משהו אחר, בגלל שיש אופציות אחרות, מתקדמות יותר, אז לא מעט אנשים תוהים בשאלה, האם זה רלוונטי, אחת כמה וכמה, אם מדובר בעסקים שאין להם תקציב לא מוגבל לפרסום ושיווק.

אז האם נכון מצידנו להשקיע כסף בהפקת כרטיסי ביקור מיוחדים?

תחילה צריך לציין, הפקת כרטיסי ביקור מיוחדים דורשת לא מעט תשומת לב, בין אם זה עיצוב, בין אם זה בחירת טקסט, בחירת מאפיינים לכרטיסים עצמם, השבחת נייר, הבלטות וכמובן ההדפסה עצמה.

התשובה לשאלה היא כן. נכון מצדנו לבצע הדפסת של הפקת כרטיסי ביקור מיוחדים מכמה סיבות:

ראשית, עדיין מדובר במוצר פרקטי שיכול להיות מאוד שימושי לצרכים שלנו. בוודאי אם מדובר בתחומים, בהם אנחנו פוגשים את הקהל שלנו פנים אל פנים. למשל אם אנחנו אנשים שנוהגים לתת שירות. כרטיס ביקור המעוצב בצורה מיוחדת וייחודית  כמו השבחת נייר או דפוס בלט, ישאר חרוט בזכרונו של הלקוח הפוטנציאלי.

שנית, זה יכול לחשוף אותנו לקהל לקוחות חדש, בין אם אנחנו מציעים את הכרטיסים באופן אקטיבי ובין אם הלקוחות לוקחים אותם מבלי שאנחנו מציעים להם.

שלישית, מדובר על כלי שיווק פשוט, נוח ויחסית זול, בוודאי ביחס לכלים שיווקיים אחרים. לכן חשוב ורצוי שנשקיע בו. אומנם הוא לא יזכה אותנו לחשיפה כמו פרסום בגוגל, אך מצד שני, צריך לומר, שרמת האמינות שלו גבוהה לאין שיעור מפרסומת רגילה שהרבה אנשים עוברים לידה ולא מתייחסים אליה.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם