דפוס דיגיטלי – היסטוריה

אודות התפתחות הדפוס הדיגיטלי

התפתחות הדפוס הדיגיטלי | מאי פרודקשן - בית הפקות דפוסלפני שנים לא רבות, כאשר האינטרנט הופיע בעולמנו היו מי שסברו, שתם עידן הדפוס, בקרוב מאוד אנשים לא יצטרכו יותר להשתמש בדפוס וזה רק עניין של זמן עד שהוא ייעלם. מאז, אנחנו למדים, לא רק שהדפוס איננו נעלם, אלא הוא השתכלל ולא מעט בזכות הופעת האינטרנט בעולמנו.

אנחנו בתור בית הפקות דפוס מוביל, יכולים לראות את השינויים הרבים שנעשו בתחום במהלך השנים. כיצד הפקות דפוס שבעבר היו מאוד מסובכות ומורכבות, הפכו להיות הרבה יותר פשוטות בזכות שימוש במחשבים, מדפסות דיגיטליות וכן הן הפכו להיות הרבה יותר איכותיות ויעילות.

השימושים השונים לדפוס

אנחנו גם עדים לכך שיותר ויותר גורמים משתמשים היום בהפקות מוצרי דפוס מסוגים שונים, בין אם זה לצרכים מסחריים, צרכים אישיים, הן לצורך הפקת חומרי שיווק, פרסום, חומרי לימוד ותעמולה, וכן לצרכים אחרים לגמרי, פרטיים יותר, בין אם זה אלבומים אישיים ועוד.

הדפוס הדיגיטלי מאפשר לנו להעניק מגוון רחב של שירותים באיכות הגבוהה ביותר, ובזמן קצר יחסית. בזכות שימוש במחשבים ובכלים דיגיטליים שונים, אנחנו יכולים להציע ללקוחות שלנו אפשרות לקבל את כל החומרים שהם מבקשים להדפיס בצורה מהירה ופשוטה, אנחנו יכולים להציע להם לבצע הדפסות על מכלול רחב של חומרים, בין אם זה מוצרים שהם מבקשים לשווק או מוצרי קידום מכירות.

כמו כן, בזכות הדפוס הדיגיטלי אנחנו יכולים למקד בצורה נכונה את העבודה על פי הצורך של הלקוחות השונים, מי עסקי ומי פרטי. כך אנחנו גם יוצרים מערכות נבדלות מלקוח ללקוח,  וכל אחד מהם מקבל בדיוק מה שהוא צריך, בהתאם לדרישה.

דוגמא טובה לכך זו טכנולוגיית הדפסת מידע משנה, שמאפשרת לנו להדפיס כמות עצומה של מסמכים  וחומרים עם הודעות ייחודיות לאלפי לקוחות שונים. זה מהווה כלי שיווקי ופרסומי שלא היה כדוגמתו. הדבר הדומה למשלוח דיוור ישיר דרך המחשב אל תיבת הדואר האלקטרוני, רק שכאן מדובר על הדפסות.

כיצד יוצרים תהליך כזה בצורה יעילה?

אנחנו נמצאים עכשיו בחלק משמעותי בהתקדמות של שרשרת עולם הדפוס לאורך הזמן. הכל החל לפני למעלה מ-200 שנה עם שיטות דפוס באמצעות גלופות, היום אנחנו נמצאים בגלגול הרבה יותר מתקדם של התהליך, מה שמאפשר לנו לערוך את סדר הדפוס בצורה הרבה יותר יעילה, באמצעות כלים אפקטיביים ומהירים.

לשם כך, לא מספיק רק אמצעים טכנולוגיים ומכשירים מתאימים, לשם כך צריך גם ניסיון וידע מקצועי, היכרות עמוקה עם התחום וכן יכולת להבין בדיוק את צרכיו של הלקוח. את זה כל ועוד אנחנו מציעים לכל לקוח שמגיע אלינו.

דפוס דיגיטלי מעניק לנו הרבה מאוד כלים לביצוע עבודות מסוגים שונים. אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את היכולת ליהנות מכל הכלים שעומדים לרשותנו בצורה היעילה ביותר, ובטכנולוגיה המתקדמת והמעודכנת. כך הם מרוויחים הפקות דפוס דיגיטלי איכותיות, והלקוחות שלהם מקבלים מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם