בית הפקות דפוס – לכל מוצר דפוס שעסק צריך

הפקות דפוס לכל מוצרי הדפוס שעסק שלך צריך!

בית הפקות דפוס – לכל מוצר דפוס שעסק צריך | מאי פרודקשןדוגמא טובה לכך, אפשר לראות בכל מה שקשור להפקות דפוס. בתי עסק ובעלי מקצוע רבים, נדרשים להשתמש במוצרי דפוס שונים. בין אם מדובר במוצרים שמיועדים לשימוש פנימי, למשל, נייר מכתבים, ספר חשבונות, שילוט ועוד, ובין אם מדובר במוצרים שמיועדים לשימוש חיצוני, למשל, כרטיסי ביקור, מוצרי קידום מכירות, הדפסות על מוצרים, הדפסות לצורך מיתוג , הזמנות לאירועים ועוד.

בפני כל אחד מכם, עומדות שתי אופציות, אחת, היא לפנות בכל פעם לבית דפוס אחר לבצע את העבודה, בהתאם להצעת מחיר שאתם מקבלים ממנו על השירות. אופציה שנייה היא לעבוד עם מקום אחד שיכול להציע לכם את כל השירותים שאתם צריכים. זה בדיוק מה שבית הפקות מאי פרודקשן מציעים לכם.

במקום שתצטרכו לעבור מבית דפוס אחד לבית דפוס אחר, בשביל ליהנות משירותים ועבודות שונות, אנחנו מציעים לכם אפשרות ליהנות מהפקות דפוס שונות וייחודיות בכמויות הדרושות לכם. כך אתם יכולים מבית אחד בו אתם יכולים ליהנות מכל השירותים שאתם צריכים. זה חוסך לכם זמן, חוסך לכם כסף, ככה אתם יכולים להיות רגועים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. אתם לא צריכים לחשוש האם השירות יהיה טוב והתוצאה תהיה ראויה. אתם כבר עובדים איתנו אז אתם יודעים מה אנחנו שווים, וכמה העבודות שלנו איכותיות.

לפני שנספק לכם מעט מידע על הפקות דפוס שאנחנו מבצעים עבור הלקוחות השלנו, חשוב להדגיש, המשמעות של עבודה עם בית דפוס אחד היא משמעותית, מאחר וזה לא רק מאפשר לכם ליהנות מעבודה באיכות גבוהה כמו שאתם רגילים, אלא מאפשר לכם ליהנות משירות זמין ומעבודות שמתבצעות ברמה אחידה.

אילו שירותים אנחנו מעניקים לכם

אצלנו תוכלו ליהנות, כאמור, ממגוון שירותי דפוס שונים, כולם מתבצעים על ידי עובדים מקצועי, אמין ומנוסה.

בין היתר תוכלו ליהנות משירותי הפקות דפוס על מוצרים, הפקות דפוס לצורכי קידום מכירות, שיווק, מיתוג ופרסום, וכן עבודות דפוס לצורך שימושים פנימיים של העסק.

אנחנו מתמחים בדפוס דיגיטלי על כל רבדיו, וכן מעבודות דפוס כגון, הטבעה עיוורת, הטבעת פויל, הבלטה בחום, דפוס אופסט ודפוס בלט, וכן הדפסה דיגיטלית במידע משתנה מה שמאפשר לנו לבצע כמות גדולה של הדפסות בהתאמה אישית על פי צרכי העסק עבור אלפי לקוחות.

כל הפקות הדפוס שאנחנו מציעים לכם מתבצעות בהתאם לצרכים של בית העסק, במטרה לעזור בתהליך השיווק והפרסום שלו.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם