איך למתג אירוע

מיתוג אירועים והדפסות על מוצרים | מאי פרודקשן - הפקות דפוס דיגיטלי

כאשר אנחנו עורכים אירוע עסקי, בין אם זה אירוע השקה, אירוע מכירות, אירוע ללקוחות או לספקים, כל אירוע שמקושר כך או אחרת לעסק שלנו, אזי שאנחנו צריכים לבחון כיצד אנחנו יכולים למתג אותו.

מיתוג אירועים אמור להתבצע לכמה צרכים. ראשית, אנחנו אמורים למתג את האירוע במטרה למשוך אליו אורחים. לא משנה אם זה אירוע פתוח, קרי כזה שכל אחד יכול לבוא אליו או אירוע סגור, אשר יכולים לבוא אליו רק אנשים שאנחנו מזמינים אותם. עדיין אנחנו צריכים למתג את האירוע, בשביל למשוך אנשים לרצות לבוא אל האירוע שלנו.

שנית, אנחנו צריכים לעשות מיתוג לעסק שלנו בתוך האירוע, כלומר, אנחנו צריכים להשתמש באירוע עצמו בשביל למתג את עצמנו, את העסק שלנו. בסופו של דבר, כל אירוע שאנחנו עורכים, לא משנה באיזה סדר גודל של אירוע מדובר, הרי בין היתר אנחנו עושים אותו בשביל שנוכל למתג את העסק שלנו ולהציג אותו באור חיובי.

שלישית, מיתוג אירועים מיועד גם בשביל ליצור נוכחות, נראות בתחום כולו. כלומר אנחנו צריכים למתג את האירוע גם כלפי מי שכלל לא אמור להיות מוזמן אליו ולא אמור ליטול בו חלק. בין אם זה כלי תקשורת, יחצ"נים, מתחרים וכדומה. מיתוג לאירוע יכול לעזור בצורות שונות למתג את העסק שלנו בצורות שונות.

השאלה הגדול היא – כיצד עושים את כל זה?

יש כמובן את הצד השיווקי, הפרסומי, אנחנו נכין תוכניות מסודרות, נעשה טלפונים, נוציא הודעות לתקשורת, נפרסם, נשווק ועוד. אך מיתוגים אירועים גם מתבצע באופן הבסיסי ביותר, בפרט כשאנחנו רוצים לעשות מיתוג לעסק, כשאנחנו רוצים לנצל את האירוע שלנו לשם כך.

להשתמש בהפקות דפוס למיתוג

כשאנחנו מדברים על הדברים הבסיסיים ביותר שקשורים למיתוג עסקים, אזי שבאופן טבעי אנחנו מכוונים לעבודות דפוס שונות. אנחנו לא יכולים לבצע את הפעולות השונות שמיועדות למיתוג מבלי להשתמש בשירותיו של בית הפקות דפוס.

זה אומר, שאנחנו צריכים עסק מומחה לפתרונות דפוס דיגיטלי, כדי להפיק את כל חומר השיווקי הנדרש; להדפיס מודעות, פליירים, מדבקות מיתוג, להשתמש בכל חומרי הדפוס אותם נציג באירוע, עליהם נדפיס את הלוגו שלנו, סלוגן, פרטי התקשרות ופרטים אחרים. אנחנו יכולים כמובן גם להשתמש במוצרי קידום מכירות ושיווק לשם כך. כל מה שיכול לעזור לנו בתהליך של מיתוג לאירוע ובכלל בכל הנושא של קידום מכירות לעסק דרך מיתוג של האירוע.

צריך לזכור שלא לעבור את הקו שבין מיתוג האירוע לבין מיתוג העסק, או במילים אחרות, אנחנו צריכים לזכור שלא להתבלבל ולהפוך את האירוע כולו לפרויקט קידום מכירות עבור העסק, מבלי שיהיה לו תוכן משלו.

בסופו של דבר, יש פה תהליך הדדי, דו כיווני, העסק מקדם את האירוע והאירוע יקדם את העסק, אך בשני המקרים, אנחנו ניצוק תוכן אמיתי בשביל שנוכל להפיק תועלת מרבית מהאירוע.

בית הפקות דפוס – מאי פרודקשן 

להזמנות: 077-8052106

 

☆ בואו נדבר
close slider

    זקוקים לשירותי דפוס למשרד?

    מלאו למטה את הפרטים שלכם ונציג מטעם
    מאי פרודקשן יחזור אליכם בהקדם